פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי למזגן נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזגן, שלא מחמם מתחילת החורף.
בוצעה פנייה לחברה, באמצע חודש נובמבר. הגיע טכנאי, לאחר שבועיים. בדק את המזגן, לטענתו החליף מה שצריך (לא ידועה לי מה). כאשר יצא, אמר שהמזגן תקין.
לאחר שהטכנאי הלך, התברר כי המזגן לא מחמם. שוב יצרתי קשר עם החברה, לפני כשבועיים, טכנאי הגיע ב-5 לינואר. המזגן שוב נבדק ונאמר כי הוחלפו שוב, חלקים למיניהם והמזגן עדיין לא מחמם. שוב אמור להגיע מחר טכנאי... דהיינו, 3 ימי עבודה להפסיד, שירות בגובה הבלטות... אשמח לקבל סיוע.
עוגמת נפש ובזבוז זמן. לאחר שהמזגן בוטח ל-3 שנים סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה