פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום לחינם נושא התלונה:
יונה יובל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שרות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר רכשתי תנור סאוטר חדש באחד מאתרי האינטרנט, השרות לתנור הוא של חברת אלקטרה. גם באתר עצמו וגם בחניות התפארו בשרות המצויין של חברת אלקטרה.
לאחר שהתנור הגיע לביתי הזמנתי שרות של החברה לפתיחת המצור והתקנתו כפי שמצויין על האריזה ולפי הוראות המוביל.
פקידת השרות בשם שירי שענתה להזמנת השרות של אישתי הודיעה לה שאם הם מחברים את הגז הם גובים 79 שקלים אישתי התפלאה על כך ושירי אמרה שזה חובה, או שטכנאי של חברת הגז יחבר (הפעולה הדרושה היא להכניס את צינור הגומי לתוך המוביל של התנור).
אישתי הודיעה לי על כך ואני ביררתי בחברת הגז התשלום על כך הוא 40 שקלים בלבד ולכן לא רציתי את שירות אלקטרה על כך.
כאשר הטכנאי הגיע הוא חיבר את הצינור בלי לשאול באופן טיבעי ובלי להסביר שפעולה זאת כרוכה בתשלום.
כאשר הוא עמד לעזוב הוא ביקש 79 שקלים וההסבר היה חיברתי את הגז.
כאשר התקשרתי לשירי היא טענה שעלות הזמנת טכנאי הוא 79 שקלים ואם הוא מגיע הוא חייב לחבר את הגז, שאלתי איך זה שאתם לא מאפשרים לחברה אחרת לחבר היא צאמרה ויכולנו להזמין חברה אחרת של גז והם היו פותחים את התנור מרכיבים את הריכיבים מסירים את הניילונים ומחברים את הגז אבל מכיוון שהזמנו אותם הם חייבים לעשות זאת ודורשים 79 שקלים.
כאשר ביקשתי פירוט מדוייק על מה הם דורשים זאת שירי לא היתה מוכנה לכתוב זאת ואמרה שאם לא אשלם היא תחסום אותי לשרות.
מצד אחד לא נעים לי לא לשלם על שרות אולם מצד שני אני מרגיש שחברת אלקטרה ניצלה את מעמדה כנותנת שרות לגבות 79 שקלים לחינם בלי אפשרות הוגנת ללקוח.

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה