פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור "SAUTER " חדש לא אופה בתחתית נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב מאוד קנינו בחודש יולי האחרון את התנור מ"שקם אלקטריק".
מהיום הראשון התנור לא אופה בתחתית
טכנאי שהיה בביתנו בדק ואמר שאין סיבה שלא ייאפה כי הכל תקין אבל עובדה - התנור לא אופה בתחתי.
לאחר אינספור פניות לשקם אלקטריק הפנו אותנו לאלקטה.
בתחילת השבוע התקשרתי לאלקטרה ודיברתי עם בחורה בשם נורית שהבטיחה כי טכנאי בכיר יישלח לביתנו על מנת לפתור את הבעיה. כיוון שמדובר בטכנאי בכיר נקבע הביקור רק ליום חמישי - היום.
אתמול התקשרה הגברת נורית- ביטלה את הביקור ובפיה הצעה לפתרון ללא צורך בביקור טכניא " יש לאפות במיקום האמצע על טורבו כ 20 דקות ולאחר מכן להעביר התבנית לתחתית להמשך אפיה" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מה?????????? האם זה הפתרון????????????
לפי תשובתה אפשר להבין כי חברת אלקטרה מודה כי התנור לא אופה בתחתית ולכן ממליצה להעביר התבנית לאחר 20 דקות לתחתית...
אם יש בעיה מדוע לא מטפלים??????
מאוכזבת מאוד מהרכישה.

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה