פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפטוף מים בזמן אפיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שקם אלקטריק קניון פת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי תנור "בילד אין" של SOUTER עלה לי מעל 3000 ש"ח משקם אלקטריק בקניון אבנט פ"ת. לצערי התנור מטפטף, הזמנתי פעמיים טכנאי והנל אמר שהתנור תקין ולפי חוקי הפיסיקה יש פיתחי איוורור ומים חייבים לצאת מאיפהשהו ולכן יש נזילה אבל זה תקין. כמובן שבעידן של היום והטכנולוגיה המתקדמת, אני לא מעוניינת לנגב כל פעם כשאני אופה בתנור. כשאני מכבה את התנור מוזלים מים על הרצפה. היה לי לפני כן תנור בילד אין מאוד פשוט ללא טפטוף ולחברותיי יש תנורים ללא טפטופים. לכן ברצוני להחזיר את התנור ולהחליפו בדגם אחר. כאמור לא מקובל עליי שאלקטרה עומדים על כך שהתנור תקין והטפטוף קיים בכל תנורי הבילד אין. כבר חודשיים שאני "מנופנפת", כשאני מתקשרת לשירות לקוחות אלקטרה הם אומרים שעליי לפנות לחנות שממנה רכשתי שקם אלקטריק ואילו השני טוען שזו אחריותה של אלקטרה. כמו כן עובד בשם קובי לוזון בשקם אלקטריק כלל לא שרותי. זה כ"כ מתסכל שעד הרגע שאתה משלם להם הם כ"כ נחמדים ולאחר שהלקוח לא מרוצה הם לא מתייחסים. כשרכשתי את התנור לא אמרו לי על הנזילות ולכן אני מעוניינת להחליפו בדגם אחר של בוש,שאני יודעת שהוא ללא טיפטופים. לשקם אלקטריק יש תנור בוש. שילמתי את מיטב כספי ואני מעוניינת להינות מהמוצר שעליו שילמתי כה יקר. תודה רבה אילנה
כספי סוג הנזק :
החלפת דגם לתנור לא מטפטף פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה