פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשאתה מתקשר לחברה עונה לך מענה קולי "מצויינות בשרות" - התקלקל לי שלט משוכלל של מזגן, יצרתי קשר טלפוני והדריכו אותי כיצד לאפס את השלט, הסתבר שלא ניתן לאפס ויש לרכוש שלט חדש. אני גרה באזור, ניתן לרכוש את השלט בראשון לציון ואני אינני נוהגת כרגע בגלל בעיית ראיה. ביקשתי לרכוש שלט ושישלחו לי אותו עם שליח כשאני אשא בעלויות השליחות, המוקדנית שענתה לי -מרינה-השיבה שזה בסדר אבל השליחות תתבצע תוך שבוע ימים, בקשתי סניף קרוב יותר למקום מגורי - למשל חולון, קבלתי סניפים בת"א ובבת ים, בחולון אין תחנת שרות. שאלתי אם אפשר לקנות שלט בחנות המוכרת מזגן זה והתשובה היתה אני לא יודעת. בקשתי לשוחח עם מנהל השרות - התשובה כמה מפתיע היתה תשלחי לו פקס והוא יחזור אליך בטלפון. עכשיו אני צריכה לצאת בחום, לחפש פקס כדי לשלוח למנהל השרות שיואיל בטובו לחזור אלי בטלפון? וזה נקרא מצויינות בשירות?
אני מצפה שיקחו ממני פרטים ושמנהל השרות יחזור אלי בזמנו החופשי, למה לשלוח אותי לחפש פקס? האם פקס הוא חלק מציוד החובה שיש בכל בית? למה לא ניתן לשלוח אי מייל?
למה לא ניתן לבצע שליחות תוך יום או יומיים - אנחנו בעיצומו של הקיץ!
דרך אגב לאחר שיחת טלפון עפ טכנאי המזגנים שלי הסתבר שיש כרגע מבצע של אלקטרה לרכישת שלטים בעלות נמוכה הכוללת שליחות עד הבית בתוך פחות משבוע. המוקדנית כלל לא ידעה אותי על קיום המבצע. התקשרתי פעם נוספת לשרות כדי לאמת את ההודעה אבל נעניתי על ידי מוקדנית אחרת בשם ריבה שלקחה את פרטי והבטיחה שהשרות יחזור אלי ואני ממתינה בסבלנות לראות מתי זה יקרה ואם המידע נכון
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי אופן מתן השרות "המעולה", נגישדות מנהל שרות, אפשרות רכישת שלט גם בחנויות או העברת השלט המבוקש שירכש בכרטיס אשראי לחנות באזור קרוב פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה