|
|
|
|
|
|
תיקון מזגן אלקו גבי hi:tech 2 |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי מזגן מ-1.10.2000 הכרטיס של המזגן התקלקל. צילצלתי לחברה והם טוענים שכרטיס חדש עולה 600 ש"ח ו230 ש"ח ביקור. זה המחירים שנאמרו לי בראשון לציון. במחסן בחיפה הם טוענים שיעלה לי כרטיס 800 ש"ח . זה מזגן שיצא מכלל שימוש. מזגן זה לא קיים אצלהם מזמן וכנראה עקב תקלות. זאת שערוריה המחיר שלהם. תיקון בשווי מזגן חדש זה לדעתי הפקעת מחיר. אני לקוחה שקניתי הרבה מוצרים של אלקטרה. כשביקשתי לדבר עם בעל סמכות בחברה כמו למשל מנכ"ל מנעו זאת ממני. מדוע את הכסף שלי להוציא זה בסדר אבל להתלונן זה אסור? מה שמפריע לי זה המחיר המופקע מה גם שלא בטוח שאקבל כרטיס חדש. זה הרי ידוע שהם עושים קומבינות רק שאני לא מבינה בזה והם מנצלים את זה לרעה.
אודה לכם על עזרתכם כי עומד לי מזגן בסלון ללא שימוש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|