פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל,צ כתובת:
טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/6/09 קיבלנו מחשב נייד מיני שנרכש במסגרת מבצע חבר באלקטרה,קיבלנו את המכשיר בבוקר ולאחר כשעה ניסנו להפעילו ללא הצלחה, פנינו למרכז השירות ושם ענו לנו שככל הנראה המחשב תקול ולא עובד, הסברנו שרכשנו אותו לפני שעה ואנו מבקשים לשלוח שליח עם מכשיר חדש ולקחת את התקול, אולם נענו בשלילה ואמרו לנו שהם חייבים לפתוח קריאת שירות ורק אז יוכלו לתאם הגעה של שליח, פתחו לנו קריאה ונתנו לנו מספר קריאה, כעבור שעה התקשרנו שוב (מאחר וקודם דיברנו עם מחלקת שירות טכני ולא עם שירות לקוחות) לשירות לקוחות והסברנו את הבעיה ונתנו את מספר הקריאה שמסרו לנו אבל אותה נציגה שענתה אמרה שאין כזו קריאה והם לא יודעים במה מדובר, מיותר לציין שבשלב זה מאוד כעסנו וביקשנו לדבר עם מנהל בכיר יותר על מנת שיפתור את כל העניין מאחר ואנחנו סירבנו להמתין 72 שעות עד שיגיע שליח לקחת את המחשב ואז "יחליטו מה עושים" כדברי אותה נציגה, אז היא שוב מסרנ לנו מספר קריאה ואמרה שיחזרו אלינו, כמובן שלא חזרו אלינו ואנחנו התקשרנו שוב למחרת ושוב אותו ריטואל חוזר על עצמו אין כזה מספר קריאה(בפעם השלישית) ושוב צריך להסביר מה קרה אז כבר ביקשנו לבטל את העסקה, דבר המותר לנו ע"פ חוק וע"פ נהלי חברת אלקטרה תוך 14 ימים, ואז ממש התחילו ההתחמקויות אבל הפעם אמרו תיאמו לנו את איסוף המחשב בתוך 72 שעות ושוב נתנו מספר קריאה, ואנחנו כבר מיואשים מחכים 72 שעות וכמובן אף אחד לא בא לקחת את המכשיר, ושוב התקשרנו ושוב אמרו שלא פתחו קריאה ואין דבר כזה, בשלב הזה כבר ממש צעקנו וביקשנו מנהל, אבל כנראה שבחברת אלקטרה המנהלים הם שווה ערך למנהלי העולם וזה לא ברמתם לדבר עם לקוחות, אז שוב התחמקות אבל לאחר צעקות רבות הגיע באותו יום שליח לקחת את המחשב, ואמרו שיחזרו אלינו לעניין ביטול העיסקה, וכמובן שלא חזרו לאינו, ואז חזרו אלינו מהמעבדה והתחילו לספר מה הבעיה במחשב, הסברנו שזה לא מעניינו ואנחנו בסך הכל מבקשים לבטל את העיסקה אז כמובן ששוב אמרו שיחזרו אלינו, בנתיים חלפו להם 14 ימים (זמן המותר לביטול עיסקה), היום התקשרנו שוב למוקד השירות וביקשנו שוב לדבר עם הנציגה (איריס) שאמרה שתחזור אלינו לעניין ביטול העיסקה אבל היא בפעם הראשונה הייתה עסוקה ואמרה שתחזור ופעם השניה היא הייתה בהפסקה ובפעם השלישית היא שוב הייתה עסוקה,......ואז פשוט החלטתי לא לרדת מהקו ואמרתי לנציג שענה שאין בכוונתי לרדת מהקו ושהוא מוזמן לנתק אם זה מה שהוא רוצנ אבל לי נמאס מכל הניפנופים האלה של חברת אלקטרה שמתגאה כל כך בשירות הלקוחות שלה......... והוא באמת ניסה לעזור לי ואמר שהוא יטפל אבל אני כבר למודת ניסיון מהשירות הלקוי אותו קיבלתי לא הסכמתי לנתק את השיחה וכך במשך שעה ו 54 דקות הוא מנסה לבקש מאיזה מנהל שיענה לי אבל כמובן שזה לא ברמת המנהלים "הם שם כנראה מאוד רמי דרג" וה לא יכולים לתת מענה ללקוח שממתין לתגובה כבר שבועיים ועוד שעתיי על הקו, מיותר לציין שכל זה ארע בשעות עבודה שעבורת המעסיק שלי משלם.בסוםו של תהליך עלתה על הקו גברת שהציגה את עצמה כמנהלת שירות הלקוחות ושלחה לי מכתב למייל שבו היא מאשרת שחברת אלקטרה הגישה ביטול על העיסקה.
הייתי שמחה לקבל את תגובת אלקטרה על תלונתי ולהבין האם חלק מהשירות הוא לגרום ללקוח להתייאש ולא לקבל את השירות לו הוא זכאי מעצם התקשרותו עם החברה??
אני מעולם לא קיבלתי שירות כזה גרוע בשום חברה שרכשתי את מוצריה או שירותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה