|
|
|
|
|
|
אי הגעת טכנאי לקריאה מתואמת |
נושא התלונה: |
ברודצקי שי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 14 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז שירות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע תואמה קריאת שירות לבדיקת מזגן בביתי. ע"מ לא להלחץ תואמה הקריאה לשבוע קדימה לשעות נוחות לשני הצדדים.
אמש קיבלתי פניה ממרכז השרות אשר שאלו האם ניתן להקדים את הביקור. עניתי שלא והם אישרו הגעה לפי המועד המקורי.
היום כשעה וחצי לפני המעד התקשר הטכנאי מטלפון חסוי לשאול אם אני בבית, כשעניתי שלא אמר שהוא רוצה להקדים. אמרתי לטכנאי שאוכל להתאמץ ולהקדים בחצי שעה למרות ש היו לי עיסוקים אחרים אשר דרשו ביטול רצתי הביתה.
עד עכשיו לא הגיע אף אחד, לא התקשר אף אחד להודיע על ביטול.
|
פיצוי זמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|