פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במזגן - קלקול המזגן ולקיחת כסף על כך נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הייתה לי בעיה במזגן שהמדחס נדלק ונכבה כל הזמן הזמנתי כשלושה ימים מראש טכנאי של אלקטרה (יצרנית המזגן) נקבע שהטכנאי יגיע ביום חמישי ה 16 ליולי בין אחת לשלוש. בסופו של דבר הגיע ביום חמישי הטכנאי בשעה 20:30 בערב. הטכנאי שהגיע היה לא מיומן לא הבין מה הוא עושה כל הזמן דיבר בפלאפון וביקש עזרה או ניסה לתפוס טכנאי שמבין יותר ממנו. במהלך התחליך הנ"ל הוא ניסה כל מיני דברים מה סבסופו של דבר גרם נזק למזגן שהפסיק לגמרי לעבוד (הנורה כלל לא נדלקה) ביום שישי התקשרתי לאלקטקה והתחננתי שיבוא טכנאי באותו היום כדי שלא נצטרך לעבור את השבת ללא מזגן אך ללא הועיל הם קבעו לי טכנאי ליום שני בשבוע שלאחר מכן. באותו הרגע נשברתי והזמנתי טכנאי פרטי שסידר לי את המזגן. בקשתי היחידה היתה שאלקטרה לא יחיבו אותי על הטכנאי שלא רק שלא פתר את הבעיה אלא אף יצר בעיה נוספת. נציגי אלקטרה לא הסכימו ואף דיברו בצורה לא יפה לאשתי שהתקשרה אליהם.
האם חברה שבמקום לתת שרות עוד עושה נזק יכולה גם לקחת על כך תשלום? הטכנאי שהגיע אלי היה לא מיומן בעליל ולא היה לו מושג איך לטפל במזגן האם על כך עלי לשלם דמי ביקור טכנאי (שאינו ברמה האויה והמצופה)?
אבקש להחזיר בהקדם את דמי השירות ובנוסף לפצות על הנזק ועוגמת הנפש בהתנהלות הבלתי ראויה של אלקטרה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר דמי ביקור טכנאי + פיצוי כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה