|
|
|
|
|
|
אי קבלת שירות בזמן |
נושא התלונה: |
כרמלי אושרת |
שם/כינוי: |
יום שלישי 28 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מזגן חדש מכספי הטוב, המזגן הותקן אצלי בבית לפני שבועיים.
לאחר חצי יום שהמזגן עבד מסתבר שהמזגן לא מקרר התקשרתי לשירות אלקטרה וקיבלתי טכנאי במסגרת האחריות רק לאחר 4 ימים שבהם סבלתי אך המתנתי לבסוף הטכנאי הגיע ובתוך 10 דק' סידר את הבעיה (היה חסר גז) שמחנו...לאחר שעבד חצי שעה נשמע קול פיצוץ והמזגן שבק חיים, התקשרתי שוב לשירות אלקטרה וקיבלתי מענה שטכאני יגיע אלי שוב רק בעוד 4 ימים בלי ניסיון להכניס אותי לקבל שירות לפני יום שישי ואי חזרה של מנהל לפי בקשה.
אני שואלת את עצמי כיצד אפשר בחום הזה להישאר בלי מזגן??? האם מזגן חדש שנקנה לפני שבועיים ישבוק חיים ולא יתייחסו לזה כיוצא מן הכלל וזאת גם לאחר שהיה אצלי טכנאי יומיים לפני??? יש לציין שאני בחודש תשיעי לקראת לידה ועוגמת הנפש שנגרמת לי לא תשווה שום פיצוי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|