פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי לתיקון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום שני תיאמתי טכנאי לתיקון המזגן שהותקן ללא גז ונעניתי שטכנאי יגיע ביום ד' 28/7/09 בין השעות 15.30-17.30.
כמו כן ביקשתי התראה של 40 דק' התראה כדי להגיע הביתה והכוונת הטכנאי לשעה 17.30.
בצהרי ה 29/7/09 התקשרתי לוודא את שעת הגעת הטכנאי כפי שנאמר לי לעשות מראש ע"י נציגת שירות לקוחות בשיחה הראשונית. לדברי הנציגה, הטכנאי לא היה זמין לשיחה, הבטיחו שיחזרו. לא חזרו.
בשעה 16.10 התקשר הטכנאי לבטל. כמובן שסירבתי לביטול ואמר שיהיה עמי בקשר.
התקשרתי מיידית לשירות לקוחות וסיפרתי על הבעיה. העלו את הטכנאי לשיחת וועידה (???!!!!). הבטיח להשתדל.
ביקשתי לשוחח עם מנהל שירות לקוחות ורק אחרי הפצרות רבות נעניתי שיחזרו אליי. לא חזרו.
בשעה 17.20 התקשרה אחראית טכנאים וביקשה לתאם את הטכנאי לשעות 18.00-20.00. נעתרתי. הזכרתי את חוק הטכנאים המחייב את החברה בפיצוי והיא טענה כי לא מעניינה ועליי לפנות לשירות לקוחות.
בשעה 19.45 התקשרה שוב אחראית טכנאים להודיע כי הטכנאי ביטל (לא הופתעתי לאור השיחה עמו), ביקשה לתאם לשישי.
תיאמתי לחמישי בין השעות 18.00-20.00 התעלמה לגמרי מעוגמת הנפש ובזבוז זמני לריק שנגרמו לי. שוב הזכרתי את עניין מחוייבותם לעמידה בזמנים ופיצוי בגין איחור כפי שמופיע בחוק ושוב הפנתה אותי לשירות לקוחות.
מניחה שמחר יהיה "סיפור" חדש.

לסיכום -
א. שירות ויחס עגומים מצד נותני השירות בחברה - אדע להבא לבחור חברה גם עפ"י מוניטין השירות שלה.
ב. זהו יום עמוס פגישות ודיונים שחלקם בוטלו לטובת ההתקנה הנ"ל, כמו גם בוטלו פעילויות אישיות.
ג. הנני דורשת את הפיצוי שמגיע לי בגין הביטול ללא הודעה מוקדמת מראש (ערב קודם).

בברכה,
הילה

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה