פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול במזגן באחריות נושא התלונה:
שטנצלר רעיה שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי שידרוג של מזגן אלקטרה בביתי ע"י טכנאי החברה בתאריך 26.1.09 ,
לאחר התקנת החברה ע"י מתקין החברה התגלו ליקויים בצינור יציאת המיים דבר אשר גרם לי להזמין את השרות מס' רב של פעמים , אך בכל פעם כאשר הגיע טכנאי הוא מסר כי אינו יכול לטפל בבעיה וחזר כלעומת שבא !
בחודשים הקייץ אינני יכולה להשתמש במזגן אשר רכשתי ושילמתי עליו במיטב כספי ועדיין נמצא במסגרת אחריות החברה מכיוון שכאשר מדליקים אותו מיים רבים נשפכים מתוכו לתוך הבית ומציפים את הסלון והמזנון אשר נמצא מתחתיו .
האם לשם כך יש לי מזגן חדש באחריות ? !
פניתי לחברה כבר מספר רב של פעמים והם מסרו כי הנושא בטיפול ... עד כה יותר מחדש וחצי והמזגן עדיין מטפטף ולא שמיש .

כמובן שאפנה במקביל גם ל"אמון הציבור " משרד התמ"ת ולכל גורם רלוונטי אחר לעזרה .
כספי ו סוג הנזק :
תיקון מיידי ופיצוי . פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה