|
|
|
|
|
|
מזגן לא תקין- אי לקיחת אחריות מכיוון שתוקן ע"י טכנאי "מורשה" אלקטרה ולא דרך אלקטרה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 11 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו 2 מזגנים של אלקטרה בנובמבר 07 נכנסנו לדירה במרץ 08 (המזגנים עובדים שנה ו-4 חודשים)לצערנו אחד המזגנים לפני כחודש הפסיק לעבוד והזמנו טכנאי מורשה אלקטרה ונאלצנו להחליף מאוורר וכבל, שוב אותו מזגן שבק חיים טכנאי מורשה אלקטרה אמר שהלך הקונטרקטור+הפיקוד לא ייתכן שעוד לא סיימתי את התשלומים של המזגן ואצטרך להוציא כחצי מעלותו- מבקשת שתקבלו את האחריות, אנחנו לא צריכים לנחש שטכנאי "מורשה" אלקטרה לא מספיק טוב עבורכם, הציפיות שלי מחברת אלקטרה היו "גבוהות" יותר
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקיחת אחריות על המזגן, לא קנינו מזגן כדי ש-4 חודשים אחריי האחריות המזגן יושבת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|