פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן לא תקין- אי לקיחת אחריות מכיוון שתוקן ע"י טכנאי "מורשה" אלקטרה ולא דרך אלקטרה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו 2 מזגנים של אלקטרה בנובמבר 07 נכנסנו לדירה במרץ 08 (המזגנים עובדים שנה ו-4 חודשים)לצערנו אחד המזגנים לפני כחודש הפסיק לעבוד והזמנו טכנאי מורשה אלקטרה ונאלצנו להחליף מאוורר וכבל, שוב אותו מזגן שבק חיים טכנאי מורשה אלקטרה אמר שהלך הקונטרקטור+הפיקוד לא ייתכן שעוד לא סיימתי את התשלומים של המזגן ואצטרך להוציא כחצי מעלותו- מבקשת שתקבלו את האחריות, אנחנו לא צריכים לנחש שטכנאי "מורשה" אלקטרה לא מספיק טוב עבורכם, הציפיות שלי מחברת אלקטרה היו "גבוהות" יותר
כספי סוג הנזק :
לקיחת אחריות על המזגן, לא קנינו מזגן כדי ש-4 חודשים אחריי האחריות המזגן יושבת פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה