פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה 2 בתוך שבועיים נושא התלונה:
כרמלי אושרת שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ושוב אני פה.....ביום שני 10/8/09 חגגתי חנוכת בית לשם הוזמנו המשפחות וחברים שיחגגו עמנו את יום שמחתנו בקבלת בית חדש אך השמחה הפכה להיות מהולה בעצב שלי ושל בעלי וזאת מכיוון שהמזגן החדש התחיל לנזול זאת הפעם הרביעית שהמזגן ה"חדש" בן חודש התקלקל שוב וביום חשוב כ"כ.
התביישנו מהאורחים שלנו והתבאסנו עד כדי דמעות ישבנו בבית חדש מכל טוב אך עם מזגן ודלי כבימי הביינים עלי לציין שאני בחודש תשיעי והחום היה בלתי נסבל בעבורי ובעבור האורחים שלי שהתלוננו לא פעם אחת. אני מצטערת על היום שבו קניתי את המזגן וחתמתי עסקה עם אלקטרה. בהתקשרותי יום למחרת להזמנת טכנאי נאמר לי שיגיע טכאני רק בעוד כיומיים הכיצד??? הביזיון שעברתי עוגמת הנפש לא מספיקה? הא אין סדר עדיפיות? לא ברור לי כיצד ממשיכים לדחות אותי ולא לטפל בי כבר באותו היום!!! האטימות של אנשי השירות לא תתואר אני מתנחמת בדבר אחד שהאורחים שלי כ-40 במספר יודעים לא לקנות מזגן מאלקטרה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי עבור המוצר הפגום שרכשתי ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרם לנו פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה