פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזילת מים ממזגן עילי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 20/03/08 רכשתי שלושה מזגנים דרך א.ל.מ. סנף רמת השרון .שני מזגנים קטנים ואחד מזגו עילי גדול 40 אלקטרה .שלמתי בגין הובלת כל מזגן סכום של 120 ש.ח. ובנוסף דמי התקנה 2000 ש.ח. בימים האחרונים (לאחר שנה וחמישה חודשים ) התחיל המזגן לטפטף בתוך הבית לא שלמתי ביטוח בגין המזגנים לאלקטרה יש לי ביטוח של מכשרי החשמל דרך פוליסת ביטוח של הדירה ביטוח ישיר .פנתי לחברת הביטוח ובדיקת הטכנאי העלתה שיש סדך באמבט שנמצא בתוך המזגן .חברת הביטוח מוכנה לתקן את הנזק עם תשלום מאחר והביטוח לא כולל מוצרי פלסטיק במזגן .להערכת הטכנאי הנזק נגרם ע"י המתקין של א.ל.מ. שהתקין את המזגן .
פניתי לאחראי על ההתקנה והוא הפנה אותי לאלקטרה כי הוא לא מוכן לקבל חוות דעת של טכנאי המיצג את חברת הביטוח .פניתי לאלקטרה ואלקטה מתנערת מאחריות ושולחת אותי למתקין ואני נמצאת בין שתי חברות המפרסמות את עצמן כחברות אמינות המעניקות שירות מקצועי יעיל ואמין אך בפועל מזגן שנרכש לפני שנה וחמישה חודשים וכבר אני צריכה לבזבז זמן על הגעת טכנאי עוגמת נפש על כך שאני לא מקבלת תמורה בגין מוצר שרכשתי מחברה ידועה אמינה ובעלת מוצרים איכותיים .
ביזבוז זמן אנרגיה עצבים וכמובן ביזבוז כספי . סוג הנזק :
תיקון המוצר וקבלת אחריות ע"י אלקטרה או מחלקת התקנות של א.ל.מ. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה