פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור מדגם סאוטר נירוסטה דגם PX66 - מוצר פגום שלא מטופל בצורה נאותה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שפירא 4 רשל"צ כתובת:
חנות טרקלין חשמל עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. כחודש לאחר הקניה נמסו כפתורי ההפעלה של התנור, פנינו לחברה ורק לאחר כ שלושה חודשים החברה סיפקה לנו כפתורים חילופיים שלא תואמים בצבע, בסוף לאחר טירטורים רבים החברה הועילה בטובה להחליף לכפתורים המקוריים..
2. בתחילת השנה הודעתי לשירות על כתם וחלודה בחלק העליון של הגז, הטכנאי הגיע ובדק ואישר את הפגם והשרות הודיע לי שהחלק יוחלף, עד היום לא נעשה דבר.
3. בתחילת אוגוסט 09 נמצא סימני חלודה סביב המסגרת ופנינו לחברה, נשלח טכנאי בשם יוני חדד שבדק את התלונה וענה "אין מה לעשות זה פגם שקיים ולא ניתן לעשות דבר" , פניתי לחברה להציג את הבעיה שלא קיבלה מענה ע"י הטכנאי לא נענתה.
בימים האחרונים פניתי מס' רב של פעמים לשירות והבטיחו לקבל מענה לתלונתי מראש צוות ועד היום לא קבלתי כל מענה.

לסיכום : רכשתי מוצר מהטובים ביותר בתחום ושלמתי מחיר מלא , קבלתי מוצר פגום עם רמת שירות ירודה ביותר וחסר מענה לטיפול בפגמים.

אני דורשת לקבל תנור חדש ולא מענה חלקי וחלופי תוך כדי טירטורים רבים.
כספי סוג הנזק :
החלפת התנור לחדש פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוחה גב' אסייג רמונד.

יוסי הוז מנהל האזור מטעמנו שוחח עם גב' אסייג ואישר עבורה כי נבצע שינוי הזמנה לתנור שברשותה, באמצעות החנות ממנה ביצעה את הרכישה, בצרוף החשבנוית רכישה.

גב' אסייג מרוצה.

אני שמחה לשרתכם בכל עת.

תגובה:
תודה לכם על פנייתכם בנושא טיפול הלקוחה גב' אסייג רמונד.

יוסי הוז מנהל האזור מטעמנו שוחח עם גב' אסייג ואישר עבורה כי נבצע שינוי הזמנה לתנור שברשותה, באמצעות החנות ממנה ביצעה את הרכישה, בצרוף החשבנוית רכישה.

גב' אסייג מרוצה.

אני שמחה לשרתכם בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה