פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לא חוזר אליי במשך חודשייםבקשר למכונת גילוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי מכונת גילוח פיליפס מדגם 8040 לאחר שראיתי פרסומים שלה.מה שהחברה לא פרסמה זה שהמכונה כמעט ולא מגלחת אותך ללא קרם הגיולח שיש לצרף. ללא קרם הגילוח המכונה פשוט קורעת את הפנים ברמה שממש כואב להתגלח עימה לעומת מכונות אחרות. כמו כן החברה לא ציינה כי למכונה אין קוצץ, אלא קוצץ מתברג שיש להרכיב ולפרק כל זמן וכמו כן בזמן הגילוח המכונה לא אוספת את את הזיפים בפנים אלא פשוט משאירה אותו על הפנים כי אין לה מתקן אחסון זיפים.
לאחר שפתחתי את המכונה וניסיתי אותה במשך כמה ימים וראיתי שהיא פשוט לא מגלחת כראוי וגורמת לי לדימומים התקשרתי לטלפון 1700 של מרכז השירות.
שם לקחו את הטלפון שלי והבטיחו שיחזרו אליי. לאחר שלא חזרו ניסיתי שוב לאחר כמה ימים. שוב מי שענתה אמרה שהם רק עונים לטלפונים ולקחה טלפון ושיחזרו אליי. מאז התקשרתי כבר מעל 10 פעמים במשך חודשיים והסיפור פשוט חוזר על עצמו. אין עם מי לדבר.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המוצר תמורת החזרת הכסף פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה