פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרון לא הולם ויחס לא הולם לאחר פגמים חוזרים במכשיר טלויזיה חדש של פיליפסiv נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ספיר יוסף 1 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
1) בתאריך 08/07/09 קניתי טלויזית פיליפס חדשה "42 מדגם 42PFL7404H בפסטיבל החשמל של א.ל.מ.
2) כמה שעות לאחר ההתקנה הבחנתי כי במסך הטלויזיה קיים פיקסל שרוף (בצבע אדום).
3) יום למחרת התקשרתי לא.ל.מ. בבקשה להחליף את הטלויזיה ואלה הפנו אותי ליבואן, אלקטרה, להמשך טיפול.
4) אלקטרה קבעו איתי מועד עבור טכנאי שיראה את הבעיה וזה טען שאין סיכוי שיחליפו לי את הטלויזיה בגין פיקסל שרוף.
5) לאחר שהפצרתי בפני נציג אלקטרה שאני מעוניין להחזיר את הטלויזיה הנ"ל כי איני מעוניין במוצר פגום, הסכים הנציג "לפנים משורת הדין" להחליף את רכיב המסך בטלויזיה.
6) למרות שהבעתי את הסתייגותי מפתיחת טלויזיה חדשה ע"י טכנאי, שהרי שילמתי על טלויזיה חדשה ואחרי פתיחתה היא כבר לא כזאת, הבנתי מהם שזה המקסימום שהם מוכנים לעשות עבורי - ולכן הסכמתי להצעתם בלית ברירה.
7) בשלב הזה אלקטרה הציגו לי מסמך משפטי שבוא אני מצהיר שלאחר החלפת המסך אין לי יותר שום טענות ישירות ועקיפות הנוגעות למוצר - אני סרבתי לחתום.
8) ב-30/08/09 (מעל חודש וחצי לאחר הרכישה) הגיע המסך החדש למעבדת אלקטרה והטלויזיה נלקחה לתיקון.
9) מיד לאחר קבלת הטלויזיה חזרה, הבחנתי שגם במסך החדש שהוחלף קיים פיקסל שרוף מאותו סוג. בנוסף התמונה במסך נראתה לי רועשת יותר מבעבר.
10) מאחר והחיבור שלי הוא אנלוגי חשבתי שאולי האנטנה לא מחוברת טוב ולכן החלטתי להוציא ולהכניס את החיבור. אולם כאשר ניסיתי להוציא את חיבור האנטנה (פעולה רגילה ולא מסובכת, שהופעל בה כח סביר לחלוטין), חלק ממחבר האנטנה של הטלויזיה יצא ביחד עם כבל האנטנה.
11) התקשרתי בכעס לאלקטרה ואלה קבעו איתי שוב מועד לטכנאי.
12) כאשר הטכנאי ראה את הטלוזיה, שוב טען שלא יחליפו לי אותה ושאם יחליפו את רכיב המסך - אני אצטרך לחתום שאני מסכים לכך שזו ההחלפה האחרונה ללא קשר למצב המסך החדש.
13) בנוסף, טען הטכנאי שמחבר הטלויזיה השבור אינו נכלל באחריות!!!! בנוסף רמז כי הוא מקווה כי לא שברתי את המחבר בכוונה!!!! לבסוף אמר כי הם יחליפו אותו כטובה מיוחדת עבורי.
14) בשיחה נוספת עם נציג אלקטרה, שוב הוצע לי להחליף את המסך (הפעם ללא חתימה על מסמך...) אולם בשלב זה דרשתי לדבר עם אחראי וטענתי בתוקף שאיני מסכים להחלפת מסך אלא רק להחלפת המכשיר כולו.
15) כמה ימים עברו, ואכן קיבלתי סוף סוף תשובה חיובית מאלקטרה על החלפת המכשיר. אולם אז טענו שכרגע אין מכשיר מהדגם שלי (כאמור - דגם חדיש שנקנה כחודשיים לפני השיחה) במחסנים וכאשר יגיע הדגם לארץ הם יודיעו לי (נאמר לי שהזמן המשוער הוא בערך חודש).
16) מאחר ורציתי לסיים את הנושא הנ"ל שנמשך כבר זמן רב מידי עבורי, הצעתי להוסיף כסף ולשדרג את המכשיר למכשיר מעט טוב יותר מדגם 8404H, שכרגע אלקטרה מפרסמים בטלויזיה, ועל כן אין זה סביר שאינו קיים במחסנים.
17) התשובה הראשונית לבקשת השידרוג בתוספת תשלום היתה שלילית.
18) התקשרתי שוב והתעקשתי, ונציגת אלקטרה אמרה שתבדוק שוב מה אפשר לעשות.
19) עברו עוד כמה ימים, והתשובה שקיבלתי היתה שבעבור 1500 ש"ח נוספים אוכל להחליף את המכשיר לדגם המבוקש.
20) בשלב הזה הבעתי תמיהה גדולה בפני נציגת אלקטרה שכן הפרש המחירים בין הדגם שקניתי לדגם המשודרג ע"פ זאפ הינו (נכון לשיחת הטלפון) 50 ש"ח לטובת הדגם המשודרג ואילו אני על הטלויזיה שלי שילמתי בזמן הרכישה אפילו יותר מהמחיר הנוכחי של הדגם המשודרג. (אני שילמתי 7100 ש"ח עבור 42PFL7404H, מחיר סופי כולל משלוח לדגם זה בזאפ נכון ליום השיחה: 6985 ש"ח, ובעבור דגם 42PFL8404H - מחיר כולל משלוח: 7040 ש"ח).
21) הנציגה טענה שתבדוק את העניין עם מנהל המותג ותחזור אלי.
22) כעבור לא מעט ימים, בתאריך 28/09/09, חזרה אלי הנציגה בתשובה המקוממת שעל פי אלקטרה, התוספת לדגם המשודרג היא, כמו שהוצע לי קודם לכן, 1500 ש"ח.
23) עדיין לא נכנעתי, ודרשתי לדבר עם האחראית עליה. כשהבהרתי לאחראית עד כמה אני לא מרוצה מתשובת אלקטרה, היא ניסתה שוב לבדוק את העניין והציעה לי הצעה "הגונה" לקבל את המסך המשודרג בתוספת של 1200 ש"ח.
24) בשלב זה הפסקתי לדבר עם אלקטרה ופניתי אליכם. אני חושב שזה לא היחס שלקוח אמור לקבל מיבואן גדול כאשר מתגלים פגמים חוזרים במוצריו. במקום אחראי היו מיד מחליפים לי את המוצר בחדש. כאן לעומת זאת, ניסו לעשות קומבינות וכשאלו לא הצליחו, רמזו בלי בושה שאולי אני גרמתי נזק מכוון לטלויזיה. כאשר גילו שאין במלאי דגם כשלי במחסנים, במקום להציע לי מיוזמתם להחליף בדגם משודרג (שהרי הפרש המחיר בינו לדגם שלי הוא זניח לחלוטין) הם הציעו לי הצעה מעליבה שלא ברור לי מה מטרתה (נראה מוזר שיבואן ינסה לעשות רווח על גב לקוח שמלכתחילה אמור להיות מפוצה).
עלבון, בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר הטלויזיה בדגם משודרג במהירות האפשרית. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה