פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס גרוע של חברת אלקטרה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה באוגוסט 2008 קניתי לביתי 5 מזגני אלקטרה אינוונטר. 4 מזגנים של 1.25 כ"ס ו-מזגן מיני מרכזי.קניתי אצל מתקין מורשה/מתקין זהב של חברת אלקטרה, בעלות של כ30,000 ש"ח.
כחודשיים שלושה לאחר הקניה אחד המזגנים של 1.25 כ"ס/אינוונטר החל "לעשות בעיות", פעם לא קירר, פעם הלך המוח ופעם נזל הגז.... בקיצור במשך שנה תוקם כמה פעמים כשהתיקום האחרון נעשה לפני כשבועיים והיום שוב המזגן לא מקרר.
פניתי לחברה וביקשתי שיחליפו את המנוע מכיוון שהוא עדיין באחריות ולא מקובל ולא הגיוני שכל כך הרבה פגמים ימצאו במזגן חדש.
נציגי השירות ונציג שהזדהה כמנהל שדיברו איתי לא מוכנים לשמוע על החלפת המזגן ולי נמאס מהסחבת....מהחוסר יחס ומהזלזול של החברה...בנוסף לכל הזלזול והיחס המחפיר עליי לשלם על פעם השתתפות עצמית בעבור טכנאי שמגיע אחת לשבועיים...
ועוגמת נפש... סוג הנזק :
מזגן חדש. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה