פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכה בדלת המקפיא< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/8/09 רכשתי מקפיא של אלקטרה מחנות בשם (מוצרי חשמל, בוצת אבי סופר)שנמצאת בבני ברק רח' בן פתחיה 22 טלפון 036191112 או035701411 התשלם היה במזומן במקום בצורה מידית וחוקית כמובן עם קבלה. לאחר כיומיים - שלושה התקבל המקפיא המוביל לא פתח את החבילה. ככל מקובל וידוע וכך נאמר מהמוביל שמקפיאים ומקררים אין צורך בטכנאי לפ-תיחה בשונה ממכונות כביסה ומקפיאים. כן לא צויין כלל על האריזה מבחוץ שיש צורך לקרוא לטכנאי ודף ההוראות נמצא בתוך המקפיא. כשפתחתי את הארגז ראיתי מכה בדלת מיד כשראיתי התקשרתי לחנות שאמרו לי להתקשר 1. להחזיר בחזרה לארגזץ 2. להתקשר לאלקטרה למוקד שרות לקוחות במוקד נתנו לי את הטלפון של אלקטרה סחר 039633030 ואמרו לי לקחת שלוחה 3 את שרית. התקשרתי ואמרו שישלחו טכנאי שיאשר את ההחלפה. הטכנאי בא ואמר שיאשר ויחזרו אלינו ואף אחד לא חזר חיכנו כמה ימים וחזרנו אליהם שוב והבטיחו שיחזרו אלינו ואף אחד לא חזר שוב לאחר כשבוע התקשרנו ואמרו לי שיאשרו והתקשרו אלינומחר שוב לא התקשרו שוב התקשרנו הפעם למוקד שרות לקוחות שוב הבטיחו שיחזרו ואף אחד לא חזר ושום טכנאי לא התקשר ולא קרה שום דבר לבנתיים אנו משתמשים במקפיא עם המכה בדלת ומקווים שבעזרת ה' ובעזרתכם הדלת תוחלף ואף נקבל פיצוי על עוגמת הנפש הרבה.
החלפת דלת פלוס פיצוי הולם על עוגמת הנפש הרבה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה