רכישת מוצר לקוי שנהרס בטרם עת, בקשה למוצר חדש או תיקון ללא עלות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם ,
אנא עיזרו לי לטפל בתלונתי מול חברת אלקטרה, נעשה לי עוול - פשוט עבדו עליי
מצ"ב המכתב שהפניתי כלפם אך הענה היה :" תיקון תמורת תשלום"
שלום לכם
אנו צרכנים וותיקים ונאמנים של החברה שבראשה עומד אתה ורכשנו רבות ממוצרכם.
לצערי נוכחנו לדעת בוודאות שהולכנו שולל ע"י חברתך .
לפני כ- 3 שנים רכשתי ב"מחסני חשמל" בנשר תנור אפייה שלכם .(תנור אלקטרהDX645 "נירוסטה")-מס' חשבונית 2-189291
( זה התנור השלישי שרכשתי מכם בפרקי זמן קצרים מאוד יחסית.)
הטכנאי שהגיע לביתי להדריכני סמוך למועד הרכישה טרח גם למכור לי ספריי ניקוי בס"ך 150 ש"ח
לאחר שנה התנור הוריד אבקת חלודה על הרצפה בכל פעם שפתחתי את הדלת והתפשטות החלודה התגברה.
עליי לציין שהשימוש בו רגיל מאוד ואפילו מועט, כמו-כן אני מנקה אותו לעיתים רחוקות באמצעות מטלית לחה ומטלית יבשה .
לצערי השבוע החלקים שאוחזים בדלת "גססו" לא יכלו יותרו התפוררו והדלת נפלה ושברה.
המוצר צעיר יחסית ללא שימוש יתר ואנו מטילים ספק גדול באמונכם , מרגישים מאוד מרומים ,פגועים ורואים זאת בחומרה רבה.
האם כל 3 שנים עליי להחליף תנור אפייה ?!!
פנינו לשירות לקוחות וביקשתי להסביר זאת למנהל אך לא ניתנה לי האפשרות בשל שלא היה פנוי.
המוצר הינו לקוי ואיכותו ירודה ביותר ואינו ראוי להכניסו למטבח.
איננו מוכנים כלל שלם עבור תיקונו בשל העובדה שבלייתו המואצת לא באשמתנו כלל וכן נגרם לנו נזק כספי ועוגמת נפש על התפזרותם של רסיסי זכוכיות רבות לנגד עניי ילדנו ע"ג שטח נרחב בבית.
כעת נשארנו ללא תנור הוא מוצב במטבח חלוד, שבור ללא זכוכית ולא ניתן להשתמש בו
אנו פונים אליכם בזאת לטפל בתלונתו המוצדקת כלקוחות נאמנים הדורשים בצדק לקבל שירות המגיע לנו ללא תשלום.
אבקשך מאוד להשיב לנו בהקדם על תלונתנו
טל: 04-8221764
0509144112
חוה
אנא עיזרו לי
תודה מראש
חוה
|
עוגמת פש |
סוג הנזק : |
קבלת מוצר חדש או תיקון ללא עלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|