פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במזגנים ללא טיפול הוגן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-4 שנים רכשנו 10 מזגנים מפוצלים של אלקטרה.
בשלושה מהמזגנים חוזרות תקלות מידי כמה שבועות,ומרגע הופעת התקלה אנחנו נדרשים להמתין לפחות 3 פעמים (לטכנאי,לטכנאי נוסף ולטכנאי בכיר) עד שמטפלים בתקלה.
מספר ימי העבודה שבזבזנו לצורך המתנה לטכנאים הינו עשרות עד כה,שלא לדבר על עוגמת הנפש הנמשכת מידי קיץ כאשר חלק מהמזגנים אינו פועל כראוי.
כבר בסוף הקיץ שעבר הובטח לנו ע"י ראש הצוות של אלקטרה,כי מזגן מסויים עם תחזור בו התקלה - יוחלף. ברור שכעת נשכחה ממנו ההבטחה,התקלה חזרה ושוב אנחנו מארחים את טכנאי אלקטרה.
כמו"כ לא ברור מדוע מרשים לעצמם הטכנאים להגיע (למרות אמנת השירות ) מתי שיוצא להם,ובדרך כלל חסר להם איזה חלק,מה שמצדיק כמובן המתנה נוספת.
בחברה "רצינית" כמו אלקטרה לא זכינו להגיע למענה אנושי שאינו נציג שירות מסכן,וניראה כי הדרך היחידה לדבר עם החברה הינה במסגרת תביעה לביהמ"ש על כל הנזקים שנגרמו לנו,ובמיוחד עשרות ימי עבודה - אולי אז נזכה לשמוע נציג של אלקטרה שאינו סתם איש מרכז הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
החלפת מזגן אחד ופיצוי בגין ימי העבודה הרבים שהפסדנו. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
גב' יוגב שלום רב,
תודה לך על פנייתך אשר מסייעת לנו להשתפר.
עם קבלת פנייתך אלינו בדקנו את הנושא בשיתוף מנהל האזור מטעמנו.
ביצענו תיקון למזגן שברשותך, עם זאת לפנים משורת הדין ומתוך גישתנו מסבירת הפנים החלפנו את היחידה הפנימית שברשותך ליחידה חדשה מאותו הדגם.
המזגן שברשותך תקין לחלוטין.
אני מבינה משיחתנו כי הטיפול הינו לשביעות רצונך.
אני שמחה לשרתך בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
מנהלת קשרי לקוחות

תגובה:
גב' יוגב שלום רב,
תודה לך על פנייתך אשר מסייעת לנו להשתפר.
עם קבלת פנייתך אלינו בדקנו את הנושא בשיתוף מנהל האזור מטעמנו.
ביצענו תיקון למזגן שברשותך, עם זאת לפנים משורת הדין ומתוך גישתנו מסבירת הפנים החלפנו את היחידה הפנימית שברשותך ליחידה חדשה מאותו הדגם.
המזגן שברשותך תקין לחלוטין.
אני מבינה משיחתנו כי הטיפול הינו לשביעות רצונך.
אני שמחה לשרתך בכל עת.
בברכה,
חדוות כהן
מנהלת קשרי לקוחות

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה