פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי ללא הרשאה, וגם לאחר בקשותיי הנשנות לא מחזירים כסף שנלקח שלא כדין. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי תנור מסוג סאוטר, התקשרתי לחברת אלקטרה נותנת ה"שירות" לתנורי מתוצר זה, לאחר הרבה טלפונים ושאילתות להבנת מצב התשתית בבית שלי, הנציגה אמרה לי שהשירות עולה 79ש"ח עבור התקנת הגז אך הוא מחוייב רק לאחר ההתקנה. שלחו אליי את הטכנאי והוא הגיע ללא צינור גז ולבסוף לא התקין לי את הגז, שאלתי אותו מה לגבי החיוב של ה79ש"ח הוא אמר ללא לדאוג לא יחייבו אותי. קיבלתי היום (1/7/10) חשבונית על חיוב.
התקשרתי אליהם, וקיבלתי איומים שאם אני אמשיך לדרוש החזר אני אנותק ממערך השירות שלהם, הנציגה שם שיקרה לי מספר פעמים ולא הייתה מוכנה לשתף פעולה. ולבסוף ניתקה לי בפנים. בבקשה עזרה לאזרח הקטן שעומד מול השרירותיות של הארגונים הגדולים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מר יהונתן שלום רב ,
תודה לך על פנייתך אשר מסייעת לנו להשתפר.
אני מבינה בפנייתך שלא עמדנו בציפיותך ואני מתנצלת על כך.
עם קבלת פנייתך בדקנו את הנושא.
אני מאשרת כי נשיב עבורך את תשלום הביקור על סך 79 ש"ח באמצעות כרטיס אשראי שברשותך.
אני מבינה משיחתך עם נציגת קשרי לקוחות מטעמנו כי הטיפול הינו לשביעות רצונך.
אני שמחה לשרתך בכל עת.
תגובה:
מר יהונתן שלום רב ,
תודה לך על פנייתך אשר מסייעת לנו להשתפר.
אני מבינה בפנייתך שלא עמדנו בציפיותך ואני מתנצלת על כך.
עם קבלת פנייתך בדקנו את הנושא.
אני מאשרת כי נשיב עבורך את תשלום הביקור על סך 79 ש"ח באמצעות כרטיס אשראי שברשותך.
אני מבינה משיחתך עם נציגת קשרי לקוחות מטעמנו כי הטיפול הינו לשביעות רצונך.
אני שמחה לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה