פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלקטרה-"טיפול" ושירות מהגרטעים שניתקלתי בו!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הנביאים 17 רמת השרון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.5.10 שלחתי מחשב לתיקון,הגיע שליח לביתי ולקח את המחשב למעבדה של אלקטרה ברמת השרון.לאחר 5 ימים התקשרתי למעבדה בכדי להתעדכן מה קורה עם המחשב.הבעיה אגב ,הייתה שניהיה לי חצי מסך שחור .פתאום,ללא שבר וללא סדק לא נפל ולא נחבל.כאשר התקשרתי נאמר לי שהמחשב הגיע,מטופל(אני מדגישה-מטופל!)ותוך 10 ימי עבודה ייצרו איתי קשר ויחזירו לי את המחשב.כמובן שלא חזרו אליי..התקשרתי שוב לאחר עשרה ימים בדיוק ונאמר לי ע"י נציג השירות שאין לו מושג למה עדיין לא הוחזר לי המחשב,הוא לקח פרטים ואמר שיחזרו אליי..שוב,לא חזרו.התקשרתי פעם נוספת כרגיל,נילקחו פרטים ואחרי יומיים חזרו אליי מהמעבדה ומעובד מעבדה קיבלתי את התשובה שבאמת הוא לא מבין למה לא ייצרו עימי קשר והוא מבטיח לבדוק ולחזור אליי.כאשר אמרתי לו שכבר עברו עשרת הימים שאליהם הם מתחייבים ושכל חומר הלימודים שלי נימצא במחשב הוא אמר שהוא מבין ושמקסימום ביום ראשון יחזירו לי את המחשב.ואז-למרבה הפליאה חזר לאמא שלי (אין לי מושג למה ואיך)נציג שירות ואמר שלאחר בדיקה נמצא שהמחשב נפל(!!!!!!!)ושאין ביטוח למחשב במקרה כזה (המחשב ברשותי כחצי שנה ולא נפל!!)ושאל האם אני מעוניינת לקבל הצעת מחיר.בשורה התחתונה-המחשב היה עד לאותו יום ראשון,13.6,13 יום לאחר שהגיע למעבדה,פשוט מונח איפושהו בלי שאף אחד לא טרח לגעת בו בעוד שלי נאמר שהוא בטיפול.אני רוצה לגשת עם הסיפור לתביעות קטנות אני לא מוכנה לשלם את הנזק כאשר מביתי שלי יצא המחשב ללא שבר במסך ורוצה לקבל תשובות איך קורה שאני מתקשרת בממוצע כ-4 פעמים ביום ואף אחד לא טורח לחזור אליי עם תשובות! לוקחים ממני פרטי התקשרות ושם ניגמר הסיפור.יש ברשותי את כ-ל השתלשלות האירועים כולל שמות הנציגים שאיתם דיברתי ואצלם השארתי הודעות ומספר טלפון,כולל תאריכים מדוייקים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה