פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת במעבדת תיקוני הטלויזיה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ספיר ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יוני רכשתי טלויזיה 8404 פיליפס 47 אינטש בסניף של אבי סופר בת"א.
לקראת אמצע יולי בזמן שאני ובת זוגי צופים בטלויזיה לפתע הופיע פס במרכז המסך.
מיד התקשרתי לאלקטרה(יום רביעי בבוקר) ודיווחתי להם על הבעיה.
הודיעו שישלחו טכנאי,לאחר שרצו לקבוע ביקור טכנאי ליום א,התעקשתי שאיני מוכן להשאר ללא טלויזיה(שרק נרכשה)בסוף השבוע,תואם לי ביקור טכנאי ליום ה.
הטכנאי הגיע הסתכל על הטלויזיה ואמר שזהו שבר במסך וחייבים להחליף מסך.
שאלתי אותו מה זה אומר מבחינה פרקטית,הוא אמר שיבוא מוביל לקחת את הטלויזיה למעבדה,שם יפתחו אותה ויבדקו כיצד נגרם השבר(אם מבחוץ-אני אחראי ולכם אצטרך לשאת בעלויות התיקון,אם השבר הוא פנימי אזי החברה תישא בעלויות).
כמובן שלא הועילו כל הסברי שהדבר קרה לנגד עינינו מבלי שאף אחד יהיה בקרבת הטלויזיה לא הועילו.
המוביל הגיע רק ביום א בערב,למחרת בערך בשעה 9:30 חצי שעה לאחר פתיחת המעבדה התקשרה "רונית" והודיעה שאני צריך לשלם 4000 ש"ח להחלפת מסך.
שאלתי אם בדקו היכן השבר ונעניתי כי למרות שהטכנאי אמר שיתכן כי השבר פנימי,אין דבר כזה וברור שהשבר נגרם על ידי באיזושהיא צורה.
מכיוון שידעתי כי אין לי סיכוי ויכולת להוכיח דבר(מה עוד שתמיד קיימת האפשרות שבני הקטן הכה את הטלויזיה מבלי שראיתי),הסכמתי לשלם על מנת לקבל את הטלויזיה במהירות.
הסכמתי לתיקון,נאמר לי כי צריך להזמין מסך מחו"ל מה שיקח כשבועיים.
מתישהוא לקראת סוף השבועיים התקשרתי לשאול מה קורה,נאמר לי כי המסך עדיין לא הגיע ויודיעו לי לכשיגיע.
למחרת(יום חמישי) בשעה 10 בבוקר צילצל הטלפון הנייד שלי כ5 פעמים בטווח של 3 דקות,כמובן שלא יכולתי לענות וברגע שעניתי היתה רונית על הקו והודיעה שהטלויזיה תוקנה ועלי לשלם מיד,שילמתי בכרטיס אשראי ומיד נמסר לי כי תוך שעתיים אקבל את הטלויזיה(נדהמתי מהשירות המהיר,אך קיבלתי אותו באהבה).
המוביל הגיע במהרה והניח את הטלויזיה שעבדה,הודתי לו ושמחתי על כך ששוב אוכל לראות בטלויזיה שרכשתי ועליה שילמתי 4000 ש"ח יותר ממחירה.
למחרת יום שישי הדלקתי את הטלויזיה בבוקר ולתהדמתי התמונה קפצה ונמרחה ולא ניתן היה לצפות בטלויזיה,התקשרתי מיד לשירות אלקטרה ולאחר שנציגת השירות הודיעה לי כי צריך שוב לתאם ביקור טכנאי והיום הקרוב שפנוי הוא שלישי,הודעתי לה כי אני לא מוכן להיות שוב כל כך הרבה זמן ללא טלויזיה לאחר ששילמתי על התיקון,לאחר שיכנועים והסברים היא הסכימה לשלוח לי טכנאי ביום א,שיגיע בין 8-20לבסוף הגיע הטכנאי בבוקר בערך בשעה 11 ואמר שהוא לא נתקל בבעיה דומה מעולם,שוב צריך להזמין מוביל ושוב צריך לחכות...לאחר שדרשתי שיגיע המוביל כבר באותו יום הובטח לי שכך יהיה אולם הוא לא הגיע.
למחרת הייתי צריך להתקשר ולדרוש שהוא יגיע מייד,כמובן שהוא הגיע רק בסוף אותו היום ,למחרת לא שמעתי מהם בכלל והיום התקשרו להודיע שתיקנו את הבעיה אבל רק מחר יגיעו למסור את הטלויזיה.
סיכום 3 ימי טכנאי,3 ימי מוביל ,כשצריך תשלום מקבלים שירות שגובל בהטרדה ומשלוח במהירות שיא ולאחר מכן שמתגלת תקלה(באחריותם) שוב הופך השירות לשירות דוב שלא נאמר צב.
מיותר לציין את כל הזמן שחיכיתי ביבתי לטכנאים ולמובילים.
את מספר הפעמים בהם הייתי צריך להתקשר לשירות ולמעבדה ולהמתין.
ועדיין אין טלויזיה שעלתה כל כך הרבה כסף,פשוט מתסכל, עצוב וכואב.
בתודה מראש
כהן אבשלום

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה