פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחפיר נושא התלונה:
אזולאי פנינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המשך תלונה מס"- 52884 - מיום-02/08/2010 !!!
ביום רביעי-04/08/2010-הגיע טכנאי(אותו טכנאי שבא יומים קודם ללא חלקים) כדי לתקן את המזגן.הטכנאי החליף את המאיצים+מנוע.כשהפעיל את המזגן,נישמעו רעשים,הרפרפות לפיזור האויר לא עבדו,ולאניתן לסגור את המיכסה של הדופן הימניֱ
היות ולא היה לו זמן(יש לו עוד לקוחות)אמר שיחזור להשלים את המשימה והלך!!!!!!
לא עברו כ-15-20 דקות,והמזגן הרעיש כמו טרקטור והיחידה פשוט רעדה.מיד היתקשרתי למחלקת שרות,הסברתי למוקדנית את אשר קרה,השמעתי לה את המזגן בזמן פעולה וביקשתי את אחד המנהלים לשיחה,אך היא דחתה אותי.
כשהיתעקשתי,ביקשה להמתין.לאחר המתנה שלכשתי דקות הקו נותק!!!נסיתי שוב
ושוב להיתקשר אך לא היה מענה.גם למחרת -ביום חמישי-נסיתי להיתקשר אך אין קול ואין עונה"נאדה"!!!רק ביום שישי בשעה 07.45-ענתה לי המוקדנית.שוב
ביקשתי/דרשתי לדבר עים המנהל ושוב נידחתי בטענה שהוא בישיבה???
כניראה שישנה הוראה חד משמעית לא להעביר לקוחות לדרג בכיר יותר!!!!!!!!!
רק לאחר דין ודברים שנימשך בחצי שעה הסכימה לשלח טכנאי עוד היום.
חברה שמכבדת את עצמה,צריכה להשאיר דלת פתוחה לדרג בכיר יותר.
ברצוני לציין שאני אשה חולנית:סובלת מתיפקודי כליות ואלרגיות ,והמזגן בשבילי
הוא סם חיים בעיקר בחדש שרבי שכזה.המזגן הזה הפך בשביל המשפחה לסיוט.
לצערי איני רואה סוף לסגה הזוא!!אדה מאד באים הגברת חדוות כהן-מנהלת קשרי
לקוחות-תיתקשר אלי כדי לסיים את ה"סינפוניה הבילתי גמורה"הזוא.כמו כן רצוי
שמספר הטל" שלה יהיה בצד חתימתה בסוף תשובתה לכל תלונה הנענית באתר.
מקווה לסוף טוב!!?????
בתודה מראש פ נ י נ ה

פתרון:
עלבון וביזבוז זמן סוג הנזק :
החלפת המזגן פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה