פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזקים לרכוש ופגיעה בפרטיותם של לקוחות אלקטרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. אחרי תקלות חוזרות של מזגן מקצר, ביקשתי שישלחו אלי טכנאי בכיר.
2. ב-4.8.2010 הגיע אלי טכנאי בכיר (מס' טכנאי 1438).
3. על פי הניסיון שלי כמהנדס בחברת אלקטרוניקה, ראיתי שהוא עובד בלי מכשור בדיקה (מכשיר מגר) - הוא ניסה הרבה חוטים, חיבורים, כרטיסים וכו' וזה גרם להקפצות חשמל רבות.
4. תוך כדי עבודתו, הפיל הטכנאי כרטיס הבקר שלי ("טאיפון") למרפסת והכרטיס ניזוק.
5. באחת מהפסקות החשמל שנגרמו ע"י הטכנאי, היה פיצוץ חזק שהקפיץ את כל הבית וגרם לשריפה עם להבות במזגן.
הפיצוץ עצמו גרם לנזק רב למזגן והנני דורש מחברת אלקטרה לתקן אותו על חשבונה.
6. לאחר מכן, הטכנאי הכריז שכנראה התקלה במקום אחר ואמר שצריך להחליף מדחס ומנוע מעבה והוא יבוא בהזדמנות אחרת.

לאחר המקרה, פניתי מספר פעמים לשירות לקוחות של אלקטרה. הובטח לי שמנהל יחזור אלי, אך עברו מספר ימים ועודני ממתין לתשובה.

אני רואה בחומרה רבה יחס מזלזל של שרות לקוחות של אלקטרה שמשאיר אותי ללא מענה ופתרון וחוסר מקצועיות שמתבטא בגרימת נזקים ע"י טכנאי בכיר של אלקטרה:
1. הפיל כרטיס בקר על הרצפה והיה צריך להחליף אותו
2. הפסקות חשמל רבות שהוא גרם לבית
3. פיצוץ ושריפה שהוא גרם לרכוש הפרטי שלי
4. בנוסף, הטכנאי השאיר פנקס חשבוניות עם שמות, מספרי זהות, כתובות ופרטי כרטיסי אשראי של לקוחות רבים של אלקטרה ובזה סיכן פרטיותם.

בברכה,
ודים

כספי סוג הנזק :
תיקון מזגן מקצועי על חשבון אלקטרה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה