פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בטלויזיה שלא נפתרה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/4/2010 רכשתי בסניף שקם אלקטריק ברגבה שתי טלוויזיות LCD PHILIPS דגם 5604.
טלוויזיה אחת "37 ואחת "42.
לאחר כחודשיים התקשרתי לשירות הלקוחות של אלקטרה והתלוננתי על רעש של "טיקטוקים" בעת ההדלקה ולאחר הכיבוי.
במוקד השירות נאמר לי שזו תופעה רגילה ואין מה לעשות.
לאחר שהסברתי שהתופעה מתרחשת רק בטלוויזיה "37 ובטלוויזיה השנייה אין רעשים- הסכימו לשלוח טכנאי לבדיקה.
יום לפני ביקור הטכנאי התקשרו אלי מהמעבדה ואמרו שלפי הנתונים שמסרתי יש להחליף את המסך וביקשו את מספר המוצר על מנת להזמין מסך מחו"ל.
בתחילת יולי לקחו את הטלוויזיה לצורך החלפת המסך.
הטלוויזיה הוחזרה אלי אך התופעה נמשכת.
הזמנתי שירות של טכנאי והוא טוען שזה מצב נורמאלי ואין צורך בתיקון.
הטכנאי הסביר שהרעש מתרחש רק בטלוויזיה "37 מאחר והחלקים צפופים יותר.
אינני מקבל את ההסבר ולדעתי הטלוויזיה לא תקינה.
אם מראש הטלוויזיה תקינה- מדוע היה צריך להחליף מסך?
אם החליפו מסך ולא נפתרה הבעיה- יש לבצע תיקון חוזר או להחליף טלוויזיה.
ביקשתי לתקן את הטלוויזיה שנית ולהחזיר אלי מסך ללא רעשים או להחליף לטלוויזיה חדשה.
קיבלתי תשובה ממר אבי פיש, מנהל תפעול אלקטרוניקה שהטלויזיה תקינה לחלוטין.
ואני שואל שוב: למה היה צריך להחליף מסך אם הטלויזיה תקינה???
אודה על טיפול בפנייתי

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה