פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן אלקטרה התקלקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ו7 חודשים רכשנו מזגן אלקטרה מפוצל לבית, במהלך השנה אירעו מספר תקלות שהצריכו הזמנת טכנאי והזמנת המתקין דבר שלא צפינו שיקרה כ"כ מהר מכיוון שהמכשיר יקר וחדש. לפני יומיים שוב התגלתה בעיה במזגן ולתדהמתנו הפעם לדברי המתקין המאוורר והמדחס שבתו,ויחד איתם גם קצר שהפיל את החשמל בבית. נוכח כל הטירחה יחסית למזגן חדש, התקשרנו לשירות הלקוחות של אלקטרה וביקשנו הזמנת טכנאי, מהחברה נמסר עקב תום האחריות למוצר פנייה של טכנאי תעלה 800 ש"ח מצאנו עצמנו מאוכזבים מאחר שפנינו בבקשה לבדיקה ללא תשלום מכיוון שראינו בהשבתת המזגן דבר חריג.בשיחה עם "רינת המנהלת" נשמעה אותה אמירה שוב ושוב כפיתרון היחיד.
לא הרגשנו שאכפת לאלקטרה,לא הרגשנו שמנסים להבין אותנו,לבוא לקראתנו, בכל זאת קנינו באלפי שקלים.צר לי שכך הם הדברים ושהמוצא האחרון הוא דעת הקהל כי אני מרגיש שהאדם הפרטי לא כ"כ מעניין את אלקטרה.

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
חדוות כהן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מר ודים שלום רב.
תודה לך על פנייתך אשר מסייעת לנו להשתפר.
אני מבינה מפנייתך שלא עמדנו בציפיותך ואני מתנצלת על כך.
בתאריך 10 לאוגוסט 2010 ביקר בביתך טכנאי בכיר מטמענו אשר טיפל במזגן שברשותך.
אני מבינה משיחתך עם נציגת קשרי לקוחות מטעמנו כי המזגן עובד תקין, לשביעות רצונך.
אני שמחה לשרתך בכל עת בטלפון 03-9530900.
בברכה, חדוות כהן , מנהלת קשרי לקוחות.
תגובה:
מר ודים שלום רב.
תודה לך על פנייתך אשר מסייעת לנו להשתפר.
אני מבינה מפנייתך שלא עמדנו בציפיותך ואני מתנצלת על כך.
בתאריך 10 לאוגוסט 2010 ביקר בביתך טכנאי בכיר מטמענו אשר טיפל במזגן שברשותך.
אני מבינה משיחתך עם נציגת קשרי לקוחות מטעמנו כי המזגן עובד תקין, לשביעות רצונך.
אני שמחה לשרתך בכל עת בטלפון 03-9530900.
בברכה, חדוות כהן , מנהלת קשרי לקוחות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה