פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר 2011 רכשתי מסםר מוצרי חשמל ואחד מהמוצרים שזה כיריים של חברת סאוטר שנותני השירות של החברה זה אלקטרה.
הכיריים הותקנו בביתי בחודש מרץ 2011 כלומר אחריות לשנה ניתנת מיום התקנת המוצר בלבד ולא מיום קניתו.
כבר בשבוע הראשון שהותקן לי המוצר יש המון בעיות הגיע טכנאי ואמר שצריך להחליף צינור הצתה, אמרתי לו איך אבל עדיין לא השתמשנו במוצר איך כבר צריך להחליף חלקים? הוא לא הגיב ואמר שזה יכול לקרות.
לאחר כשבועיים נוספים שוב טכנאי אצלי להבה אחת לא נדלקת.
לאחר חודש שוב טכנאי אצלי הכפתור לא מסתובב.
לאחר חודש נוסף שוב טכנאי 2 להבות לא עובדות.
אחרי כל התלונות האלו פניתי לשירות הלקוחות של אלקטרה בבקשה להחליף את המוצר כי הוא פגום זה לא יכול להיות כל התקלות האלה בםרק זמן כזה קצר נענתי בשלילה אמרו שאין מה לעשות וצריך לשלוח שוב טכנאי כמובן שהתייאשתי וויתרתי על הטכנאי כי הזמן שלי שווה כסף.
לפני 4 ימים התקשרתי לשירות הלקוחות ענתה מישהי ואמרה שהיא רק ממוקד הודעות ושהיא תשאיר הודעה ויחזרו אליי באותו יום עד השעה 19:00 בערב, כמובן שאף אחד לא טרח לחזור אליי עד היום.
ובנוסף נאמר לי ע"י נציגת שירות לקוחות של אלקטרה שאין לי אחריות הסברתי לה שהמוצר הותקן לי רק במרץ מלינה כי היא רואה שאין אחריות והציעה לי טכנאי ב 250 ש"ח לפני עבודה וחלקים. בקיצור עושים ממני צחוק גם קיבלתי מוצר שהוא פגום לחלוטין ובנוסף אני לא זוכה לשירות כראוי מצד אלקטרה לכן אני פונה למחלקת פניות הציבור אולי מישהו סוף כל סוף יבין את מה שאני עוברת ויטפל לי בבעיה במהרה כי שוב יש לי תקלה וקשה לי עם זה. אודה לטיפולכם המהיר.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
להחליף את המוצ רו לחילופין לספק לי שירות ואחריות מלאה על המוצר כפי שמגיע לי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה