פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שקרן ושרות לקוחות שמגבה אותו נושא התלונה:
מילר אלינור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי אלינור ונכוותי קשות מחברת אלקטרה.
קניתי מכונת כביסה של חברה אלקטרה ביום שישי בשבוע שעבר, לאחר שהבנתי שאין ביכולתו של המוביל לעלות מעל קומה רביעית ללא מעלית כדי לספק לי את המכונה, שכרתי מוביל פרטי שלקח לי 300 שח', והעלה לי את המכונה הבייתה. תואם לי טכנאי שיתקין אותה יומיים אחר כך.
ביום רביעי (יום לפני ביקור הטכנאי) יצרתי קשר עם שרות טכנאים כדי לוודא שהוא יוכל לעלות במדרגות וההתקנה לא תחוייב בתשלום. נענתי חיובית ואכן, לא אצתרך להוסיף כסף והטכנאי יבוא.
ביום ביקור הטכנאי (23.2.11 08:00) הטכנאי יוצר איתי קשר ועל דעת עצמו מחליט שלא לא עולה להתקין לי את המכונה, בחוצפתו אומר שזו בעיה שלי ומנתק.
מייד יצרתי קשר עם שרות לקוחות, שם דיברתי עם איציק, ואכן התברר שזו בעיה שלי! והטכנאי לא חייב לעלות, אין לו מה לומר לי נוסף וניתק. התקשרתי שנית וביקשתי מנהל. המנהלת ביקשה נורא שאקבל את התנצלותה ואין היא יכולה לתת לי שום פיצוי על העוגמת נפש מלבד התנצלותה הכנה. ואגב, היא הוסיפה, שהטכנאי, עידו, כן היה צריך להשתמש במדרגות ולהתקין לי את המכונה ואין הוא מוסמך להחליט על דעת עצמו שהוא לא עולה.
לאחר בירור עם עורך דין, הבנתי שיש עילה לתביעה ואף סיכוי מצויין לזכייה במשפט. אין ברצוני להפגש בבית המשפט מפעט חוסר זמן, ואשמח לקבל פיצוי כלשהו. שגם את זה אין הם יכולים לעשות מלבד התנצלותם הכנה. אני לא מתקרבת יותר לאלקטרה רק בגלל שרות לקוחות קלוקל וחוסר פיצוי הולם. אני בתור לקוחה ששילמה את מיטב כספי, לא קיבלתי שירות טוב, במקום, קיבלתי יחס לא הולם ועלבון גדול...
ועוגמת נפש סוג הנזק :
בקשה לפיצוי אשר מגיע לי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה