פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של אלקטרה ואי מציאת פתרון לתיקון המוצר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 17.2.2012 הגיע טכנאי לבדיקת מדיח אלקטרה שברשותי ומסר כי ישנה בעיה בחלק המחבר את המגש העליון במדיח למים, ומסר שיחזרו אלי להחלפת החלק.
השתלשלות העיניינים:
ביום 21.2.12 התבשרתי ע"י נציגה משירות לקוחות כי עלי להמתין לחלק שיגיע רק בסוף חודש 4/12. ???????????
בקשתי להבין מדוע? איך ייתכן שחברה מכובדת אינה מחזיקה חלקי חילוף למכשירים שהיא מספקת ומבטיחה שירות.
הנציגה הבטיחה כי יחזרו אלי ומאז ועד לפנייתי זו אליך אף אחד לא חזר אלי.
מדי יום אני פונה לשירות לקוחות הפוטרים אותי בשובה "יחזרו אלייך", ולא קורה דבר.
בלית ברירה ובתקווה למציאת פתרון בקשתי אתמול לדבר עם אחראי/מנהל בשירות. לאחר מסלול תלאות הועברתי אתמול לגב' יפית- ממחלקת טיפול נוסף, שהבטיחה "אחזור אלייך" - אך כמובן לא חזרה.
היום משעות הבוקר פניתי אני לגב' יפית ממחלקת טיפול נוסף, שפטרה אותי "העניין בטיפול אחזור אלייך תוך כמה דקות" - כמובן לא חזרה.
לאחר מספר שעות שוב התקשרתי ולאחר מסלול תלאות טלפוני שערך כשעה וחצי (בו השתדלו נציגי השירות להתיש אותי תוך השארתי זמנים
ארוכים על הקו בליווי מוסיקה) , הועברתי ליפית שהפעם אמרה כי היא מחכה לתשובה ממחלקת הרכש ותחזור אלי עוד היום -עד עתה השעה 16:22 לא חזרה אלי.
נציגי השירות והנציגים הבכירים שאמורים לתת מענה מקצועי ומהיר ללקוח מתגלים כחדורי פחד ויכולת במתן שירות ומציאת פתרונות.
אבקש להביא לידיעתכם וסיוע שלכם בפתרון תיקון המדיח, יצוייןם כי ישנה תעודת ביטוח ואחריות.

עובדיה דליה
פלאפון 050-3734952

--------------------------------------------------------------------------------

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today

בריאותי וכספי סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה