פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגנים שלא פועלים כמו שצריך מיום הקניה שלהם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשנו לפני כ3-4 שנים שני מזגנים של אלקטרה, שמאז שיש לנו אותם כל תחילת עונה אנחנו צריכים להזמין טכנאים של אלקטרה, כל פעם בעיה אחרת (או שהבעיה חוזרת על עצמה מידי פעם). לפעמים הם לא מקררים, לפעמים הם מקררים בלי סוף ומקפיאים את החדר, לפעמים הם מפסיקים לפעול באמצע הפעולה שלהם, עכשיו בחורף הם לא מחממים, נדלקים אך לא עושים הרבה מעבר לזה, וכו'.

אני לא אתאר את כל התקלות וכל עשרות הפעמים שהיו אצלנו טכנאים כי זה פשוט ארוך מידי.
תלונתי היא שהנציגים באלקטרה רואים שיש לקוח שכל הזמן מגיעים אליו טכנאים, וכל מה שהם מציעים זה ששוב יבוא טכנאי, במקום להודות שהמוצר פגום ולהחליף אותו. יש לציין שביקורי הטכנאים עולים כסף כי לפי האחריות מהשנה השניה צריך לשלם על הביקור של הטכנאי.
יש גם לציין שאלו המזגנים שהיו הכי יקרים מסוגם כשקנינו אותם.

המסקנה היא ברורה: אלקטרה שמה פס על הלקוח שלה אחרי שהוא רכש את המוצר. יש לנציגים במוקד השירות טקסטים קבועים להגיד והם לא באמת רוצים לעזור לפתור את התקלות שיש ללקוחות שלהם. בושה וחרפה של שירות ומוצר. אני עושה ככל יכולתי כדי להזהיר אנשים מהחברה הנתעבת הזו.

אגב - אלקטרה כל כך מפחדים שאין להם פרופיל פייסבוק, להבדיל מכל חברה אחרת. ותכלס הם חוששים בצדק, הם יודעים מה הם (לא) שווים...

לאלקטרה יש תיעוד של כל הפניות שלנו, ואשמח לפרט לפרטי פרטים את כל הסיפור במידת הצורך.
אני שולח פניה זו כהזדמנות אחרונה לאלקטרה, אחרי כמה שנים של עוגמת נפש, לפני פניה לבית משפט.
לא יתכן שחברה כל כך גדולה תרמוס את כבודם של הלקוחות שלה בלי להניד עפעף.
וגם כספי ו סוג הנזק :
החלפת המזגנים לאלתר! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה