פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רשל"צ כתובת:
מחסני חשמל חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.2.2012 רכשתי (בהמלצתו של בני ) טלוויזיה L.G ומקרר SAMSONG בחנות מחסני חשמל בחדרה.
בסיום הרכישה לקחנו את הטלוויזיה באופן עצמאי ובני הרכיב לי אותה.
נציגת המכירות בסניף אמרה לי שאת המקרר נקבל תוך 14 יום ומי שיביא אותו זה היבואן.
14 יום כבר חלפו,בני שוחח עם הסניף ומשלא קיבל תשובות הגיע בצורה פיזית לסניף בבקשה לשוחח עם המנהל שלא היה במקום,כמו כן נשלחה תלונה להנהלת אלקטרה בדוא"ל.
הובטח לבני שהנושא יטופל.
אני חושבת שזמן האספקה עבר את גבול הסביר ואני מרגישה שלא קיבלתי מענה טוב לכסף אותו שילמתי מראש.
אבקש מכם טיפול מהיר בתלונתי זאת,אני אף בטוחה שימצא לי פיצוי הולם על עגמת הנפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה