פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתקלה במסגרת שירות התיקונים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברשותי מזגן אלקטרה. המזגן מבוטח במסגרת שירות התיקונים של חברת אלקטרה.
ביום חמישי ה- 01.03 המזגן הפסיק לחמם ולאור זאת הזמנתי שירות ביום שישי ה- 2.03. נאמר לי כי עלי להמתין 72 שעות ולכן יתואם לי טכנאי ליום שלישי ה- 6.3. ראוי לציין שנתתי פירוט מלא של התקלה. ב- 06.03 הגיע טכנאי בשם זוהר אך מאחר ולא היה לו את החלק הנדרש הוא לא יכל לתקן לי את המזגן ונאמר לי שיתואם לי שירות ליום חמישי ה- 8.03. מאחר וסירבתי להמתין עוד זמן רב הוא שוחח עם המנהל שלו דני ונאמר כי אין סיכוי להקדים את התיקון. שוחחתי עם נציגה משירות אלקטרה בשם יאנה שאף היא סירבה להקדים את מועד הביקור למרות שהשבתי לה כי במקרים כאלה החברה בעבר שלחה לי 2 טכנאים באותו היום ואף מנהל מאחר והם לא יכלו לפתור באותו זמן את התקלה ולכן לא ייתכן שכעת עלי להפסיד יום חופש נוסף בגלל שלא טרחו לצייד את הטכנאי בחלקים הנדרשים לתיקון מזגן. שוחחתי עם מנהלת בשם שרון שאמרה כי היא תנסה להקדים לי את המועד והיא תחזור אלי. משיחה שיזמתי בשעות אחר הצהריים נאמר ששרון לא הצלחיה להקדים ולכן לא טרחה לחזור אלי. הזלזול של חב' אלקטרה גובל בחוצפה, הפסד יום חופש שלבסוף לא נפתרה התקלה ואי הצטיידות הטכנאי במלוא החלקים הנדרשים לתיקון התקלה. נציגי השירות והמנהלת אינם מנסים לסייע ללקוח אלא מעמידים במצב של חוסר ברירה. אינני צריכה ללמד חברה בסדר גודל שכזה כיצד לטפל בלקוחותיה, אך התגלה זלזול רב וחוסר רגישות שכן מבחינתם הפסד ימי עבודה איננו הפסד של כסף, מבחינתם הכל כשר ולגיטימי.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
הקדמת מועד הטכנאי ליום רביעי בבוקר פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה