פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי תנור של SAUTER (תנור משולב- כיריים ו2 תאים) שאלקטרה היא נותן השירות.
זמן קצר לאחר הקניה,כשבאתי להשתמש בכיריים גיליתי כי ישנה בעיה בהצתת אחת הלהבות. הזמנו שירות והטכנאי שהגיע אמר שהייתה בעיה בחיבור הפנימי (זאת כשהתנור חדש לחלוטין). כעבור זמן מה, נקרעה גומיית האטימה של התא העליון (בשימוש סביר ובלי כל סיבה!) ושוב הזמנו שירות והטכנאי החליף גומייה. כעבור כמה חודשים, שמתי לב כי חלק מהאוכל המוכנס לתנור נשרף וחלקו לא מוכן כלל. הזמנתי שוב שירות והטכנאי אמר כי התרמוסטט של התא התחתון לא עובד כלל והחליף אותו (לאחר בדיקה טען כי התרמוסטט של התא העליון תקין). זמן קצר לאחר מכן שוב תקלה- לאחר הפעלה של התנור התמלא כל הבית עשן וגיליתי לתדהמתי רכיב שרוף בתחתית התא העליון- התרמוסטט של התא העליון נשרף וניתק ממקומו!
לא סביר בשום אופן שבתנור חדש שקנינו במיטב כספנו יהיו כ"כ הרבה תקלות מהותיות- תרמוסטטים בשני התאים, גומיית אטימה וגז, בתקופה של שנה וקצת! זאת כאשר אנו משתמשים בתנור בצורה סבירה ובהתאם להוראות!
במהלך התקופה הקצרה בה היה ברשותנו, התנור היה מושבת לפרקי זמן ממושכים ונגרמה לנו עוגמת נפש רבה.
שיחה עם נציגי השירות של אלקטרה בה הוסבר המצב לא הניבה כל תוצאה ואלקטרה התנערו מאחריות על המוצר שלא היה תקין מיומו הראשון.
נזק כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
אנו דורשים החלפה של המוצר הפגום שמהיום שהגיע אלינו היה רצוף תקלות ובעיות. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה