פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין חלקי חילוף נושא התלונה:
שכטר מיכאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב שמעון ישראל א.ת. רשל"צ כתובת:
מחסני חברת אלקטרה ברשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני חצי שנה תנור סאוטר המיובא על ידי חברת אלקטרה.

אני זקוק לחלקי חילוף מסויימים. (כיפות לתנור ורשת צירים) אחרת התנור מושבת תקופה מסויימת.

פניתי למחסן החברה מתוך הנחה שהחברה מחוייבת להחזיק במחסניה חלקי חילוף.
התשובה שקבלתי: הכתובת של החברה: רחוב שמעון ישראלי א.ת. ראשון לציון. טלפון: 03-9633111
חלקי החילוף יהיו זמינים במחסן רק בעוד חודש וחצי (ב 10 במאי ליתר דיוק). לדעתי: מצחיק ועצוב וכנראה יש להם בעייה בניהול מחסנים (תירוצים תמיד ניתן להמציא)

האין בכך עבירה על החוק? מי יגיש תביהע נגד החברה (הבחרה מתהדרת באיכות שירות ????)? האם יש מקום לדרישה לפיצוי?


לפי דעתי, כאשר קניתי הייתי צריך להיות מודע מאיזה חברה אני אמור לקבל שירות אח"כ. טעות שלי. אבל ציבור קונים צריכים לדעת מה מחכה להם אם קונים מכשיר שהשירות לו ניתן רק על ידי אלקטרה
התנור יושבת סוג הנזק :
הספקה מיידית של חלקי החילוף. יש לשרת קודם את מי שכבר קנה. אפילו על ידי הורדת החלקים מתנורים במחסן החברה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה