|
|
|
|
|
|
מכונת כביסה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.3.12 הזמנתי שירות למכונת כביסה ונקבע ל25.3.12 בן 10:30 ל12:30 הטכנאי הגיע וראה שהרצועה של המכונה נקרעה ואמר לי שצריך להזמין רצועה כזו כי החברה לא מחזיקה במלאי וזה יקח כשבוע יש לציין כי יש לנו שני ילדים קטנים וגם לפני פסח. לא הגיוני שלוקח שבוע להזמין רצועה בזמן שבדקתי אצל טכנאים פרטיים יש מלא רצועות אצלם במחסנים שלהם ולחברת "אלקטרה" שזכתה בפרס "המצויינות בשירות" אין רצועה מתאימה במלאי וצריך להזמין אותה מחו"ל דבר שמעלה שאלות רבות לאופן השירות והטיפול של החברה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|