פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת תנור אלקטרה דגם DX-F755 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/3/2004 רכשתי בשקם אלקטריק תנור גומחא מדגם DX-F755.
התנור החל לעבוד כאשר טכנאי הגיע לבית חדש בתאריך 5/5/2004 בערך.
דפנות התנור הינם בצבע אפור בהיר. (אני היתי בטוחה שאני מקבלת דפנות שחורות כמו כל התנורים).
כאשר הפעלתי את התנור כדי לחמם מוצר מזון כלשהוא לא משנה איזה מוצר אפילו בורקסים שלא לדבר על המבורגר התנור משחיר כתמים של שומן שניתזים לכל כיוון.

הזמנתי טכנאי כדי שיבדוק את המוצר ונאמר לי שאין מה לעשות התנור תקין.

לאחר מספר חודשים שוב הזמנתי טכני ושוב אותה תשובה אין מה לעשות צריך לנקות.
לא יתכן שלאחר כל מוצר קטן אני צריכה לנקות מכל דפנות התנור ולשעבד את עצמי בעיה זו גורמת לי עוגמת נפש כי לי חשוב שהתנור יהיה נקי. התנור הקודם שלי היה רוזייר ששימש אותי במשך 15 שנה וכאשר מסרתי אותו טכני און-לין אמר לי שבחיים שלו לא ראה מוצר שמור בצורה כזו.
כיום אינני משתמשת בתנור, ולא יתכן שלאחר שנתיים אצטרך למכור אותו כשעד היום אני משלמת עבורו בתשלומים שנעשו בשקם אלקטריק.
בתאריך 19/3/2006 פניתי בתלונה שנית לאלקטרה ונאמר לי ששרות עולה 205 שקלים, לי אין כסף מיותר לשלם סכום כזה לטכנאי כי הבעיה היא לא בעיה טכנית של המוצר אלא בעיה פגם של דפנות אפורות שמשחירות.
בחברה נאמר לי שאין לי למי לפנות ואין אדם בכיר שאיתו אוכל לדבר בקשר לבעיה שלי.
ברצוני שיחליפו לי את דפנות התנור לצבע שחור בלבד.
בתודה ואודה לכם במידה ותטפלו בבעיה שלי.

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה