|
|
|
|
|
|
מזגן חדש לא תקין |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קניתי 5 מזגנים חדשים של אלקטרה מתוכם 2 היו לא תקינים. מזגן אחד הוחלפה יחידה חיצונית עקב מדחס לא תקין, לאחר מכן הוחלפה יחידה פנימית ולבסוף הוחלף מנוע מפוח פנימי עקב רעש חזק.
מזגן שני טכנאי ראשון הגיע וטען שתיקן את הבעיה, שבוע לאחר מכן שגיע טכנאי נוסף שטען שיש חור בסוללה הפנימית. כעת אני מנסה להבין מתי יבואו להחליף את היחידה. שרון מנהל שירות לקוחות הבטיחה מספר פעמים שתתקשר לעדכן אותי מאז לא שמעתי ממנה ולא ניתן להשיג אותה. לשרות כזה לא צפתי מחברה שטוענת שקיבלה את תו "אמון הציבור", זכתה במקום הראשון בתחרות המצויינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), ונבחר שלוש פעמים ברציפות על ידי "המבחן של המדינה" כשירות הטוב ביותר בישראל בקרב חברות מוצרי חשמל. לא מאמין!
|
ימי חופש. |
סוג הנזק : |
החלפה המזגן לחדש ופיצוי כספי! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|