פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תמורה עבור התשלום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
א.ת ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים (פלוס-מינוס) רכשתי 2 מקררי ליבר זהים לחלוטין.
כחודש לאחר שעבדו הבחנתי שמאחד המקררים יש נזילה רצינית של מים.
בדקתי וראיתי שבאחד המקררים קיים מיכל לאיסוף מים ובשני פשוט חסר.
התקשרתי לשרות והתלוננתי ובתגובה נמסר לי כי עליי לשלם 180 ש"ח עבור בדיקת טכנאי ללא קשר לתקלה.
נדהמתי, מאוד כעסתי וכמובן שהתנגדתי לתשלום הלוא זו טעות שלהם.
(שני המקררים זהים לחלוטין)מס' פעמים נוספות התקשרתי ואף הופניתי לאחת המנהלות הבכירות והתשובה הייתה זהה. התייאשתי ופשוט השארתי את המצב כמו שהוא, לקוי.
היום הבחנתי בבעיה נוספת בשני המקררים נקודות של חלודה במקומות מסויימים למרות שאילו הם מקררים מנירוסטה , מוצר גרמני , איכותי (לטענתם) ומאוד יקר זה לא אמור לקרות.
כמובן ששלחתי מכתב וטרם קיבלתי תשובה, הבעיה הפעם הרבה יותר רצינית ואין בכוונתי להרים ידיים כמו בפעם הראשונה.
אבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה מול אלקטרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה