שירות קלוקל, לא אחראי ומזלזל בלקוח!! |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חודשיים שאנחנו ב"סיפור שאינו נגמר" עם אלקטרה. רכשנו מדיח, שהגיע באיחור רב ולאחר מס' הדחות הציף את המטבח!! אחרי ביקור טכנאי הציעו לתקן איזשהו חלק. שוב, לקח כשבוע עד שחזרו לתאם. ביקשתי מדיח חדש. הסכימו. לקח שוב כשבוע עד שיצרו קשר למשלוח והחלפה. סוף סוף הגיע מדיח חדש אך - פגום. מאז - אני רודפת אחרי מישהו מאלקטרה שייקח אחריות כוללת וייתן מענה+פיצוי.
הכסף שלנו כבר עובד אצלם חודשיים ואצלי חודשיים ללא מדיח!!
שירות קולקל ובמענה הטלפוני נאמר: "פרס מצויינות בשירות"...על מה המצויינות??
|
מנהל/ת שיקח אחריות על כל הטיפול - כולל החלפה, פיצוי, עבודת נגרות!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|