פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל, לא אחראי ומזלזל בלקוח!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חודשיים שאנחנו ב"סיפור שאינו נגמר" עם אלקטרה. רכשנו מדיח, שהגיע באיחור רב ולאחר מס' הדחות הציף את המטבח!! אחרי ביקור טכנאי הציעו לתקן איזשהו חלק. שוב, לקח כשבוע עד שחזרו לתאם. ביקשתי מדיח חדש. הסכימו. לקח שוב כשבוע עד שיצרו קשר למשלוח והחלפה. סוף סוף הגיע מדיח חדש אך - פגום. מאז - אני רודפת אחרי מישהו מאלקטרה שייקח אחריות כוללת וייתן מענה+פיצוי.
הכסף שלנו כבר עובד אצלם חודשיים ואצלי חודשיים ללא מדיח!!
שירות קולקל ובמענה הטלפוני נאמר: "פרס מצויינות בשירות"...על מה המצויינות??
מנהל/ת שיקח אחריות על כל הטיפול - כולל החלפה, פיצוי, עבודת נגרות!! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה