פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לקויה של מזגן מרכזי, שירות גרוע ולקוי.t client the options and customer. נושא התלונה:
מילר ארז שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי הותקן בדירה חדשה מזגן מרכזי אינוורטר ע"י צוות התקנה של חברת אלקטרה, בניהולו של עופר, בפיקוחו של ששון אברהם. בערכה היו 5 דמפרים. שילמנו עבור דמפר נוסף כפי שנדרש לפי המלצת יועץ המיזוג. הותקנו 5 דמפרים. לדברי ששון הוזמן דמפר נוסף אולם לא היה כזה במלאי במחסן. באוקטובר אכלסנו את הדירה. הגרילים שהוזמנו בעת הזמנת המזגן, ושמידותיהם נלקחו לאחר טלפונים חוזרים ונשנים בסוף ספט', עדיין לא הגיעו. טלפונים רבים לששון אברהם ולעופר והודעות רבות במשיבון ובסמס לא נענו.
המזגן לא עבד. 3 טכנאים הגיעו. עמית, הטכנאי הראשון הגיע באחור של 4.5 שעות (היה אמור להגיע בין 1-3, התקשרו ב-2 להודיע שיגיע בין 3-5. ביטלתי עוד שעות עבודה. הגיע לכתובת שגויה שהיתה רשומה אצלם, למרות ש-3 ימים לפני כן עדכנו הכתובת עם מרכז השירות), בשעה 19:30 בערב. טען שכרטיס הדמפרים מקולקל. יומיים-שלושה אחרי זה הגיע יהודה. יהודה לא ידע כיצד לפתוח את פתחי השירות. הגיע עם ידיים שחורות מלכלוך ורק אחרי שטינף את המסדרון, נענה בחוסר רצון להצעה לשטוף ידיים עם סבון. הרכיב כרטיס דמפרים חדש. לא הרכיב קפסת פח שכיסתה כנראה את כרטיס הדמפרים. ציין שחסר דמפר. הטכנאי הבא שהגיע ראה בעיקר בלאגן. ציין שחסר דמפר. לא הביא איתו אחד כזה כי לא הודיעו לו. בינתיים המזגן עובד אבל חסר דמפר. מחר אמור להגיע טכנאי נוסף בשעות לא ידועות.
צביעה מחדש של מסדרון בשל טביעות אצבעות שחורות של טכנאי, אובדן שעות עבודה יקרות סוג הנזק :
פיצוי כספי על שעות העבודה, על צביעה מחדש של מסדרון, הארכת שנת שירות פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה