פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה לא תקינה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 5.10.2010 הוריי רכשו מכונת כביסה.
כעבר מספר ימים נמצא במכונה פגם ואשר גרם לנזילה של מים
בתאריך 17.10.10 הגיע אלינו טכנאי שירות ואמר כי הצינור פגום והוא החליף לנו אותו.
לפני מספר חודשים אימי ראתה כי בגדים נקרעים במהלך הכביסה,
שוב התקשרה אימי למוקד השירות של אלקטרה ושוב שלחו לה טכנאי בתאריך 26.8.2012 הטכנאי אמר לה כי זה בעיה בגומיה וחליף לנו אותה.
אימי קיבלה את דבריו אך לאחר מספר כביסות שוב הבחינה כי המכונה עדיין קורעת את הבגדים וכי הבעיה לא נפתרה ... שוב התקשרה למוקד ואמרו לה כי דרוש ממוחה בכיר ואכן שלחו לנו "טכנאי בכיר", ה"טכנאי בכיר" הגיע אלינו בתאריך 17.10.2012 .
חשוב לי לציין כי למכונה יש אחריות בסיסית של שנה ולאחר שנה במשך כשלוש שנים יש אחריות עם השתתפות של 99 שח, מיותר לציין כי החברה דרשה מאימי לשלם על כל הפעם בהם נאלצה להזמין טכנאי אך לאחר עימות קל עימם "וויתרו לה" על התשלום בגין הזמנת טכנאי בכיר ואכן היא לא שילמה,
עוד הוסיף ואומר כי הוריי הם זוג פנסיונרים כך שהם נוטים לקבל ביתר נאיביות את הנאמר להם. אימי בחודשיים וחצי האחרונים נאלצת לבצע את הכביסה ביד,
היום התקשרתי שוב למוקד כיוון שאימי חשה כי הם שמים אותה ללגע וכי אין בכוונתם לפתור את בעיה, אני דרשתי מהם כי יחליפו לנו את מכונה כיוון שמדובר כבר בתקלה רביעית, מיותר לציין כי הנזק הכספי בגין עלות הבגדים שנקעו ונהרסו היא רבה, הוסבר לנציגת שירות וכן "למנהלת בכירה" כי אין אנו לוקחים סיכון נוסף בו יהרסו בגדים נוספים!!!
הנציגה אמרה שכל שהיא יכולה לעשות זה לשלוח אלינו טכנאי בכיר של בכיר ... פשוט בזיון ...הוריי שילמו ממיטב כספם על מכונה חדשה!!!
ואם זה לא מקובל עליי אני מוזמנת לפנות לתחום המשפטי
אודה לכם על סיוע
עלבון סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה