פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות טכני ושרות לקוחות לא יעיל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מוקד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביקור ראשון היה ב 11.2 הגיעה טכנאי בשם חדד יונתן, אשר ראה בעיה רק בכרטיס של מכונה , בפעם הראשונה ראה נזילה, אבל לא ציין את זה בדוח, זמנתי טכנאי שוב, הגיעה בדיוק לאחר שבוע ימים שוב, ושוב לא ראו בעיה, וככה במשך חודש כל שבוע מגיע טכנאי לא מקצועי ולא נותן פיתרון לבעייה.
חודש ימים אני פונה לחברת אלקטרה, אשר מחוייבת לתת שרות עבור מוצר ש/נרכש אצלה, מכונת כביסה, כאשר קיימת בה נזילה ללא סוף, מזמינה טכנאי כל שבוע, מגיע איש מקצוע , אשר לא רואה נזילה, טוען שאנחנו מדמיינים, לא רוצה להשאר לבצע בדיקה מקיפה, הבעיה כבר חודש ימים לא מסתדרת, היום ב 13.3.13כבר קיבלתי צעקה מבחורה שנותנת שרות במוקד אלקטרה ושמה שרונה, שלא הסכימה לעביר אותי לממונה עליה, וטכנאי שמתקשר ובעצמו קובע מתי נוח לו להגיע, בנוגע לנוהלים ומדיניות של החברה אשר מתחייבת לתת חשורת ולקדם באיכות החיים, כמה ארוני זה נשמע.

בנוסף באחת השיחות שלי עם מוקדנית, היא טוענת שטכנאי כן ראה בעיה בצנרת, ואני לא נתתי רשות להחליף, חברה אשר לא נעומדת בהתחייבות שלה. אודה מאוד בהתערבות והפעלת סנקציות על החברה. בברכה
חוסר שרותיות סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה