פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות למזגן באחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2012 החלטתי לרכוש מזגנים לדירה וביצעתי סקר שוק רחב. בין היתר נפגשתי עם נציג של טורנדו שהציע בנוסף למחיר נמוך, גם התקנה תוך שבוע ומתנות נלוות לרכישת המזגנים.

לאחר שהומלץ לי לבחור במזגנים של אלקטרה בגלל השרות, פניתי לחברה ולאחר ביקור של יועץ חביב ביותר רכשתי בתאריך 29.7.12 3 מזגנים של אלקו מסוג אינוורטר: האחד לסלון בעל 3.5 כוחות סוס, ושניים לחדרי שינה: 1.4 ו- 1.7 כוחות סוס, בעלות כוללת של 21,531 ש"ח.

במהלך החורף לא הפעלתי את המזגנים וכשהגיעו החמסינים האחרונים התחלתי להפעיל את המזגנים ולדאבוני גיליתי כי המזגן בחדר השנה (1.7) אינו עובד (התריס לא נפתח כלל).

בתאריך 23.5 פניתי טלפונית לשרות ותיאמתי ביקור. הביקור תואם ליום ראשון 26.5 (כי זה התאריך המוקדם ביותר שהיה לכם. להזכירכם! בחברת טורנדו מפרסמים ששרות טכנאי מגיע תוך יום).

הגיע טכנאי בשם יונתן/יוני וטען שהמוח של המזגן לא תקין והוא לוקח אותו למעבדה.
אחרי מספר ימים כשלא יצרתם קשר פניתי בעצמי לשרות לברר מה קורה, ותאמו לי ביקור חוזר של טכנאי ליום שישי 31.5 (הציעו לי שהטכנאי יגיע ביום חמישי 30.5, אך ביקשתי שיגיע ביום שישי כדי שאהיה בבית לקבלו ולא אימי בת ה- 74). בפועל הטכנאי הגיע לא בשעות שנקבעו, ולכן לא הייתי בבית. בשיחה טלפונית איתו ביקשתי בנימוס את עזרתו בהוצאות רשתות המזגן בסלון, והנ"ל הבטיח שיעשה כן). כשחזרתי הביתה שאלתי את אימי בת ה- 74 מדוע הוא לא הוציא את הרשתות?, והיא השיבה שהוא טיפס על הסולם שהיא הגישה לו והראה לה איפה פותחים את היחידה הפנימית. מה הוא מצפה, שאשה בת 74 תטפס על הסולם ותעשה את זה בעצמה? איפה קצת "דרך ארץ", מעולם לא שמע הבחור על "והדרת פני זקן"? לידיעתך, ביררתי בשרות הטלפוני ונאמר לי שלטכנאי אסור לגעת במזגנים שלא בוצעה עליהם קריאה אך הוא כן אמור לסייע בהוצאת הרשתות.

ביום ראשון 2.6 בערב (כשבחוץ 34 מעלות באזור ת"א) ביקשתי להפעיל את המזגן שחזר מתיקון, אך למרבה הצער, התקלה חזרה על עצמה - שוב תריס המזגן לא נפתח כלל.

התקשרתי אתמול 3.6 לשרות (נדמה לי ששם הנציגה היה מירב), הסברתי שאותה תקלה חזרה על עצמה ודרשתי שישלחו טכנאי אחר (לא את אותו בחור שלטעמי לא ראוי לתת שרות) עם רכיב חלופי - כי אנו כבר מבינים שהתקלה היא בכרטיס המוח, ולא מגיע לי (שמזגן שעוד לא חלפה שנה מיום רכישתו, ויש לו אחריות עד יולי 2015) להמשיך לבלות בימי החמסין ללא מיזוג.
הובטח לי שישלחו טכנאי אחר עם רכיב חלופי.

בפועל, היום 4.6 הגיע אותו טכנאי (יונתן), ללא רכיב חלופי, שפשוט הוציא את הכרטיס התקול והודיע שהוא לוקח אותו למעבדה.

התקשרתי לשרות, זועמת ומתוסכלת, ושוחחתי עם נציגה בשם דבורה, שסרבה להעביר אותי למנהל או לומר לי את שמו, והשאירה אותי חסרת אונים (אין לי מושג מתי יוחזר הכרטיס). דרשתי שישלחו עוד היום טכנאי עם רכיב חלופי, כי גם אם קרתה אי הבנה ולא נעשה מה שסוכם איתי - אפשר לתקן את המעוות ולתת לי שרות.

אני עדיין ממתינה שנציג יחזור אליי (וכבר לא מאמינה שכך יקרה).

בכל מקרה, אני כבר לא אמליץ לקנות אלקטרה. עדיף להשקיע את הכסף בחברות אחרות כדוגמת טורנדו שמבטיחים שרות תוך יום. מבחינתי השרות שלכם שווה כקליפת השום. הן מבחינת העובדים והן מבחינת אמינות המוצר.
הרחבת אחריות עד יולי 2015 - מה אני אעשה עם זה בדיוק? הרי אין תמורה לאגרה....
עוגמת נפש סוג הנזק :
טכנאי שמגיע באותו יום עם הרכיב התקול פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות אלקטרה שם ותפקיד:
תואם טכנאי ללקוחה לטיפול בתקלה במזגן שברשותה תגובה:
המזגן תוקן לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה