פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר hitachi חברת ראפ ( שפשטה רגל? עברה לבעלות אלקטרה ושרות פלוס) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 123 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב23/1/13 החלפנו בהמרת מקררים (מדינת ישראל) מקרר hitachi חברת ראפ
דגם r-z470ers9
מקרר נקנה בחנות ביג אלקטריק יגאל אלון 123 ת"א -אלקטרו קובי בע"מ תעודת משלוח 464928 הזמנת רשת 11331700757 .
צורף טופס אחריות של חברת אלקטרה בע"מ ת.ד 98325 ראשלצ 75143
מיום התקנת המקרר ע"י איש שרות נתקלנו בבעיות של רטיבות והוצאת מים מהמקפיא, הקפאת ירקות ופירות ,מים במגירת הירקות, חוסר תמרון של קור במדף העליון ( מוצרי חלב) כל הפניות לחנות למר שי ולגורמים אחרים באלקטרה קבלתי הדרכה טלפונית" לווסת טמפרטורה, להזיז מוצרים שלא יגעו בדפנות המקרר, להפחית כמות מוצרים במקפיא, להזיז מהדלת מוצרים כבדים , המוצרים עדיין הוקפאו , התקלקלו, לאחר שהבינותי שאני טכנאית למקרר בקשתי שאיש שרות יגיע לביתי , בעזרת החנות ביג אלקטריק תואם תכנאי ל23/5/13 קבלתי הודעה לסוללרי שהטכנאי יגיע בין השעות" 10:30-12:30 ואם לא אהיה בבית בין שעות הנ"ל אחוייב בקנס . המתנתי לאדון טכנאי עד השעה 12:45 והנ"ל לא הגיע .
התקשרתי לחברת אלקטרה 1700504000 ואמרו שהטכנאי בדרך, כיוון שני עובדת לא נשארתי בבית, תואם ליום אחר 26/5/13 בין שעות 15:30-17:30
הגיע אדון טכנאי בשם אלון, ומכיוון שלא ראה מדבקות " אלקטרה" על המקרר
טען שאינו יכול לתת לי שרות, שאפנה לעסק ממנו רכשתי מקרר,
מיותר לציין שבזבזתי שעות עבודה יקרות בפעמים האלו ועוגמת נפש על בזבוז
מזון שמתקלקל ונזרק לפח, מר שי הנכבד מביג אלקטריק תאם שרות פלוס
הנ"ל תאמו יום הגעת טכנאי 29/5/13 -בין השות 8-00-12-00 כמובן שבזבזתי עוד שעות יקרות המתנתי לשווא.
, בו באותו יום התקשרתי שלוש פעמים 03-9631500 אמרו לי שהטכנאי בדרך ויתאם 10 דקות לפני הגעתו. עד השעה 12:06 , איש לא הגיע ולא יצר קשר, אני עזבתי את הבית.
בשעה 12:10 התקשר טכנאי ואמר שתייכף מגיע, כמובן שלא נשארתי להמתין לו,
בקשתי ממר שי להחליף מקרר באחר, להזדכות , לקבל פיצוי על המתנה לשווא! לטכנאי
בשני המקרים. שי אמר לי " אף אחד לא יחליף לך מקרר המקרר בסדר מבחינתי , בעיה שלך שקנית מהחזר של המדינה." אני אחזור אלייך " עד היום לא חזר מר שי , לא חושבת שזו תשובה שהולמת עסק , לא קנתי חתול בשק , המקרר לא תקין, מוצרים מושלחים לפח , בלית בררה !, יש בבית שלושה ילדים קטנים שצורכים מוצרי חלב פירות וירקות..
אין אם מי לדבר!!!
אנחנו מתוסכלים מאוד מהמקרה .אבקש
להזכות על המקרר וכן פיצוי על המתנה לשני אנשי שרות שלא הגיעו גם מאלקטרה וגם משרות פלוס. ( הובהר לי שבמידה וטכנאי יגיע ולא אהיה בבית אני אקבל קנס) הם לא הגיעו ולי קוזז שעות עבודה יקרות.
אבקש את טיפולכם בסוגיה זו.
תודה רבה
בזבוז זמ,ןעוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה