פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בר מים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו לפני שנתים בר מים של אלקטרה ומאז לפחות פעם בשבוע מגיע טכנאי לתיקון הבר לפני כשבוע פסק הבר מלעבוד
כמה פעמים ביקשנו להחליף אך לא הסכימו בשירות לקחות נאמר שרק הטכנאי קובע אם לחליף את הבר
לאחר שפניתי לתלונות הציבור של אלקטרה עם העתק אמון הציבור והמועצה לצרכנות חזרו אלי נציגים שהבטיחו לטפל בבעיה והאחרון ששמו יעקב שסיפרתי לו שהובטח לנו להחליף את הבר אמר שלא יכול להיות אבל יבדוק ויחזור לצערי אף אחד לא חוזר לפתור את הבעיה
אבל פרסום במציונות בשרות זואת הם עושים
לא לאמין לאף מילה של הנצגים
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה לחדש פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות אלקטרה שם ותפקיד:
בתאריך 19.06.13 החזרנו ללקוחה את המכשיר תקין, לאחר שנלקח לתיקון במעבדה.
הלקוחה אמרה שהמכשיר תקין אך בכל זאת מבקשת מכשיר חדש.
תגובה:
באופן חריג, על אף תקינות המכשיר ולפנים משורת הדין אושרה ללקוחה ההחלפה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה