פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים של מכונת כביסה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שבוע וחצי המכונת כביסה שלי לא עובדת וזה אחרי ששני טכנאים היו אצלי בבית, יום שלישי שעבר והיום 16.07 , כאשר אנחנו זוג עם שני ילדים והקטן בגמילה מטיטולים. חוסר היחס והרצון לתת שירות בהקדם למוצר חיוני שכזה. מה עוד שציינתי לי בפני המוקד הטלפוני שהטכנאי הראשון לא תיקן והכרטיס אינו תואם את המכונה, אך הדבר נפל על אוזניים ערלות והטכנאי האחרון הגיע עם אותו כרטיס וללא פתרון. האם זה הגיוני? האם זה נקרא שירות? מהמוקד הטלפוני לא רצו לתת לי לשוחח עם אחראי / מנהל או לבקש מהטכנאי לחזור לבדוק מה ניתן לבצע( התקשרתי כחמש דקות אחרי שהוא יצא מהבית שלי) נאמר לי שיחזר אלי בדחיפות ועד כה אף אחד לא חזר אלי בנושא. פשוט ביזיון שאני לא מתכוונת לשתוק בגינו, או לחכות בסבלנות כפי שהציעה לי הבחורה מהמוקד כיוון שכנראה שבוע וחצי זה זמן מקובל באלקטרה לחכות לשירות/תיקון מכשיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון או החלפה של המכונה במיידי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה