פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מקרר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בבעלות הורי מקרר בן 7 שנים. לפני כ 3 שבועות, החלו תקלות במקרר שגרמו לכך שלא יקרר. המקרר יצא מכלל תפקוד.
התקשרנו לשירות של אלקטרה והם שלחו טכנאי אחרי 4 ימים!!!! הטכנאי בדק המקרר והגיע לידי החלטה כי יש קילקול במערכת הקירור ולטובת התיקון צריך להביא חלק. מתי יביאו את החלק, בעוד כמה ימים......לא ידע לומר כמה.
בינתיים אמר, יבצע תיקון זמני שיאפשר לנו להשתמש במקרר עד להבאת החלק. פחות מ 24 שעות לאחר "התיקון" הזמני" המקרר הפסיק לעבוד.

פנינו שוב לאלקטרה - המתנה ארוכה ביותר לשירות הלקוחות. לאחר ייסורים רבים נאמר לנו שיוכל להגיע טכנאי רק כעבור 3 ימים נוספים.....בשעה זו לא קיבלנו תשובה מתי יגיע טכנאי ולא נקבע מועד סופי. יש לציין שבשיחה הראשונה נאמר לנו שיש טכנאי באזור מגורינו ביום ג' וה'. מחר יום ה'. מדוע לא יכול להגיע אלינו טכנאי.

העלויות עד כה - עלות טכנאי 200 ש"ח, עלות זריקת אוכל פעמיים - כ 500 ש"ח, עלויות טלפון, המתנה בבית ועוד.

כרגע אנו ללא מענה וללא מקרר.
תודה רבה,
טל
ביזבוז זמן, עוגמת נפש, סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות אלקטרה שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוח ותואם עימו מועד לביקור טכנאי תגובה:
טכנאי ביקר בבית הלקוח ותיקן את התקלה. כרגע המקרר תקין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה